Vliegenspray... moet ik morgen ook eens van iemand lenen... Banjer en ik gaan een tocht van 20 km maken, georganiseerd door de plaatselijke paardensportvereniging...
loveseben
Geplaatst: 08-07-11 22:57
Leuk Veer
Wat is het toch leuk om mensen op de kast te jagen in een topic
Ik had voor Prees ook een steentje van Miranda... Om de haargroei en genezing te bevorderen! Wij gaan vanavond lekker t stand onveilig maken! Sammie is weer een weekend logeren bij Cliché
Ik ben lekker eve aan het lunche op me werk :d moet tot 5 uur dan alles gaan doen en vanaaf lekker loss op seveention (een schuurfeest voor degene die het nie weten) . Wie gaan er ook??
lail
Geplaatst: 09-07-11 18:20
net een nieuwe laptop gekocht een asus a52d series, uit de folder van de media markt, en hij is moooooooi . mn oude (acer, nooooooit kopen) deed eigenlijk al vanaf week 8 raar (vastlopen als het koud was) en werd trager en trager. een tijdje terug ging ook de ventilatie kapot, dus nu staat ie op een verhoging, en nog wordt ie elke keer zo bloedheet dat ie uitvalt en stinkt. dus daar mag mn ma nu kwaad op worden, ik heb een mooie nieuwe
loveseben
Geplaatst: 09-07-11 20:12
Haha Lail, fijn dat jij dan in ieder geval een nieuwe hebt
Veel plezier Melis
__Melis__
Geplaatst: 09-07-11 22:36
Hooooi! Het was weer heerlijk meiden! Paarden liepen beiden zo de trailer op, alles ging goed en ook heerlijk gereden! Foto's met dank aan Tessa
In de duinen.
Het waaide zo hard op het strand, dat m'n cap afwaaide... Nadat ik bijna stikte erdoor, heb ik hem maar afgezet...
Jullie hadden misschien al gehoord van de dood van een 14-jarig jongentje? Die was overleden na een aanrijding in Vlaardingen? Hij zat dus bij ons op school en is het broertje van een meisje bij mij on de klas! Vind het zo erg voor haar! Heel onze school is er kapot van....
Kom sinds kort ook op 't einde, ik doe de paardjes van wilma. (Voornamelijk tess, lil & de schattige kleine pw!). Vind 't tot nu toe vaak erg gezellig op stal