We hadden allemaal leuke pony's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus dat vond ik even jammer maar ik dacht we zien wel hoe het buiten gaat enzo. Toen hadden we politietraining, nou Amber vond dus echt totaal niks eng, ging wel alles met haar neusje omgooien, al die borden enzo, dat vond ik wel schattig maar voor de rest was het bijna saai, ze deed gewoon alles. Maar wel super lief dus. Ook nog twee sprongetjes gedaan, dat ging toen heel goed, sprong ze in een keer dus dat was leuk.
en daar had Christien ook nog foto's gemaakt zag ik dus ik ben benieuwd. Nou 's avond nog wat dingen gedaan maar ik vertel alleen even mijn paardenverhaal anders wordt het echt te lang.
maar we gingen wel echt hárd, Marlou ging ook zonder iets te zeggen had het eigenlijk helemaal niet verwacht en verloor dus ook mijn beugel
Maar het ging wel allemaal goed. Daarna speelkwartiertje, ik ben wel 6x geweest en Amber ging hárd! Eerst tegen Coco, toen Tutti, Salerno, Armani, weer Coco en als laatste tegen Iris. Bij alle eindigde ik als voorste behalve bij Salerno maar daar begon ik al achter en Amber hoefde er niet zo nodig langs. Eigenlijk ging ik harder als ik voorop was dan die keer achter Salerno. Maar Marlou en Sjobha waren ook helemaal onder de indruk van Amber, dat ze zo hard ging enzo, dus Amber had zichzelf even bewezen. En volgens mij hadden we daarna wedstrijdpad, toen ging ik tegen Torino want Nicole wilde eigenlijk speelkwartier ook tegen mij maar dat kon niet meer dus toen deden we het zo. En Diesel ging ook nog met ons mee want Meidur, zijn partner, was daarvoor al per ongeluk gegaan. Nou ik begon achter Diesel maar ging er eigenlijk meteen langs en bleef dus ook dik voor liggen. We gingen echt hard, en aan het eind haalde ik ook nog Mexico en Desie bijna in, die waren voor ons gegaan, maar toen moesten we alweer remmen. We gingen dus eerst naar de Huttert, toen was het nog lekker droog en paarden stonden gewoon lekker in hun weitje.

Is wel grappig want mn oude trainer die speelde afgelopen jaar in de 3e divisie en trainde mee met de 1e divisie maar na t seizoen kwam t 1e en zeiden ze van ja we zien dat je talent hebt (beetje een laatbloeier) dus nu gaat ie daar trainen/bankzitten en bij t 2e trainen en spelen. Is wel tof dus haha! 
Cluni schreef:Step up 3D is zo'n leuke film
ben er gister heen geweest

xEmy schreef:haha ik zal zo even mijn verslagje typen, was gisteren zooo moe
ilona zat idd op drôle
hoe het er uit zag vond ik wel een leuke combi trouwens ^^
en ik heb dus géen foto's van mijn eigen toestel
maar christien die dus extra was had heel lief bij de crosswei allemaal foto's gemaakt!
en toen had ze ook nog een foto van iedereen op A4 uitgeprint en geplastificeerd, dus nu heb ik alvast één foto van mij en amber![]()
echt suuuper tof dat je dat deed trouwens christien als je dit leest