Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSannee

Re: Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:17

Nee ik vond Tex wel een hele gave pony hoor :)
We hadden allemaal leuke pony's :D

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:18

amber ging ook na de holterweg de héle tijd dribbelen :P

en ik ben bij donderdag maar ik denk dat ik zondag t/m woensdag alvast post, heb niet zo'n zin meer en dan hebben jullie alvast wat te lezen

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:18

okee,, hier dus mijn verslagje:

Zondagavond kwamen we dus aan, ik was een kwartier te laat en zat me in de auto al helemaal op te winden maar eigenlijk toen we er waren gaf het niets, maar toch vond ik het super irritant toen. Ik sliep meteen op een gezellige kamer, en toen gingen we dus naar het jeugdhonk om te vertellen op wat voor paard je wilde. Ik had gezegd dat ik RB op Tommy had gedaan en dat ik die super leuk vond en dat ik daar graag op wilde als dat kon en anders op een ander klein snel paardje. Maar ik had al gezien dat Tommy niet in een van de boxen stond dus ik had eigenlijk al bedacht dat ze waarschijnlijk niet meeliep maar ik dacht je weet nooit. Toen kregen we een rondleiding, mensen wisten niets over Amber of een andere jonge pony te vertellen maar ik vond haar er wel heel leuk uit zien en ik had ook al wel wat over haar gehoord natuurlijk. Nou toen zeiden ze dat ik op Amber zat, ik meteen super blij, ik vond het echt meteen al leuk ook al had ik nog niet eens op haar gereden. Nou toen met rijden vond ik het alleen maar nog leuker. Ze was wel erg druk en in het begin zat ik haar erg in te houden maar later merkte ik dat het juist beter ging als je iets meer ontspande, dan liep ze wel wat harder maar kon je haar ook beter terug nemen zeg maar. Maar de klik was er wel al meteen, net als met RB met Tommy eigenlijk, ik zat daar meteen met een grote lach op mijn gezicht, vond het super.

Nou toen maandag. Eerst hadden we training buitenrit, dat was eigenlijk hetzelfde als wat je bij ruiterbewijs een beetje deed dus dat kende ik al. Maar toen gingen ze ook een rij maken om te oefenen en toen zat ik als een na laatste, achter Meidur en voor Coco. En dat vond ik eigenlijk wel heel erg jammer, omdat ik sowieso meer van een beetje vooraan rijden hou en omdat je dan ook zo'n stom hesje aan moest :P Dus dat vond ik even jammer maar ik dacht we zien wel hoe het buiten gaat enzo. Toen hadden we politietraining, nou Amber vond dus echt totaal niks eng, ging wel alles met haar neusje omgooien, al die borden enzo, dat vond ik wel schattig maar voor de rest was het bijna saai, ze deed gewoon alles. Maar wel super lief dus. Ook nog twee sprongetjes gedaan, dat ging toen heel goed, sprong ze in een keer dus dat was leuk.
En 's middags hadden we waterbak, de eerste keer ging Amber een beetje aarzelend maar daarna echt zonder stop, de héle tijd er doorheen ook in draf steeds, ze vond het echt super leuk, en ik was hélemaal doorweekt, mijn hele broek en jophurs sopten echt, haha, maar we gingen er ook zó vaak doorheen, en ook in het hele diepe enzo, Amber deed het allemaal. We mochten eigenlijk niet in galop omdat het te glad was maar toch een paar keer gedaan omdat Amber gewoon in galop aansprong. Nouja dat vond ik dus heel leuk, vooral toen ik hoorde dat de andere JT maar drie keer door de waterbak mocht :P en daar had Christien ook nog foto's gemaakt zag ik dus ik ben benieuwd. Nou 's avond nog wat dingen gedaan maar ik vertel alleen even mijn paardenverhaal anders wordt het echt te lang.

Dinsdag hadden we eerst buitenrit. We moesten dus inderdaad in dezelfde rij maar toen kwam Frouk en die zei zo; Amber en Desie moeten even wisselen (en Desie reed als 4e achter Torino) dus dat vond ik heel fijn, vooral omdat als Amber doordramde ik haar gewoon in Torino's kont kon parkeren en Torino dat niets uitmaakte, die keek niet op of om. Maar het meisje van Desie vond dat minder leuk, die moest als achterste, en ik begreep dat ook wel want eerst zat ze ook bij haar vriendin en nu ook niet meer. Maar later op donderdag kwam haar vriendin op Mexico bij haar rijden dus toen was ze ook wel weer tevreden. Nou buitenrit vond ik geweldig, en Amber volgens mij ook, wel veel over de weg maar mijn pony liep gewoon lekker en ik zat zelf ook dik chill dus dat was ook al zo leuk. 's Middags hadden we cross, en dat vond Amber wel erg moeilijk. Eerst deden we ook weer twee sprongetjes in de bak, dus ik dacht, die springt ze sowieso wel omdat ze de dag daarvoor zo goed sprong. Maar de eerste keer weigerde ze, en toen moest ik haar heel overdreven aanmoedigen en toen deed ze het wel, maar wel heel langzaam en voorzichtig. Nou toen de crosswei in, en dat vond ze ook een beetje raar. Veel sprongen weigerde ze eerst en dan deed ze ze de tweede keer wel. Maar het laatste stukje ging al beter toen sprong ze ook meer in een keer en snapte ze het ook wat beter. Opsprong uit de waterbak vond ze ook heel moeilijk, maar Marlou zei ook dat dat misschien wel de eerste keer was dat ze het deed, maar toen ze het Meidur voor zag doen deed ze het ook wel, en ik uitgebreid belonen natuurlijk. Daarna gingen we naar de grote wei, en daar ging ik achter Desie aan, nou opeens ging ze als een trein. Want Desie ging vet hard over alle sprongen heen en Amber wilde er dolgraag achteraan, dus dat deed ze dan ook, en toen sprong ze ook alles, moest haar zelfs in houden want anders werd het wel een beetje ongecontroleerd als we zo in volle vaart achter Desie aangingen. Maar dat ging dus echt veel beter, en vond ik ook veel leuker, denk dat het in de crosswei ook beter was gegaan als ik achter iemand anders aan was gegaan.

En toen woensdag, dag van de trektocht. Eigenlijk was het toen nog heel mooi weer, eerst paardengewassen (amber had écht modderpoten, ze hield er ook niet van als je haar benen aanraakte en kreeg het er met een borstel alleen nauwelijks af) en toen had ze weer stralend witte voetjes. En haar zadel en hoofdstel ingevet, en na de lunch konden we vertrekken. Die woensdag vond ik eigenlijk de leukste dag denk ik nu. Het was nog super mooi weer, iedereen had er zin in, en we hadden ook echt leuke dingen. Eerst hadden we kanaal, daar bleef ik gewoon achter Torino maar Amber kon er wel makkelijk langs en dat wilde ze ook graag. Maar ik zag eigenlijk heel weinig door alle modderkluiten :') maar we gingen wel echt hárd, Marlou ging ook zonder iets te zeggen had het eigenlijk helemaal niet verwacht en verloor dus ook mijn beugel :P Maar het ging wel allemaal goed. Daarna speelkwartiertje, ik ben wel 6x geweest en Amber ging hárd! Eerst tegen Coco, toen Tutti, Salerno, Armani, weer Coco en als laatste tegen Iris. Bij alle eindigde ik als voorste behalve bij Salerno maar daar begon ik al achter en Amber hoefde er niet zo nodig langs. Eigenlijk ging ik harder als ik voorop was dan die keer achter Salerno. Maar Marlou en Sjobha waren ook helemaal onder de indruk van Amber, dat ze zo hard ging enzo, dus Amber had zichzelf even bewezen. En volgens mij hadden we daarna wedstrijdpad, toen ging ik tegen Torino want Nicole wilde eigenlijk speelkwartier ook tegen mij maar dat kon niet meer dus toen deden we het zo. En Diesel ging ook nog met ons mee want Meidur, zijn partner, was daarvoor al per ongeluk gegaan. Nou ik begon achter Diesel maar ging er eigenlijk meteen langs en bleef dus ook dik voor liggen. We gingen echt hard, en aan het eind haalde ik ook nog Mexico en Desie bijna in, die waren voor ons gegaan, maar toen moesten we alweer remmen. We gingen dus eerst naar de Huttert, toen was het nog lekker droog en paarden stonden gewoon lekker in hun weitje.

*vervolg komt nog*

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:22

super emy.
ik denk dat jij een superweek hebt gehad!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:24

Aaaaah supertof Emy!!!

Ik zat ook achter Torino, kun je lekker in botsen he :')
maar Torino was bij ons wel als de ddood voor die dodebeestenbakken, en toen kwam ze Keihard achteruit, dus werden emma en ik geplet :')
En toen durft niemand meer, en toen ging Emma met Texas er haal hard langs en toen durfde Diablo en Onyx ook, en toen kwam Torino achter ons aan :)

Gaat Coco ook een beetje hard? Blijf het een leuke pony vinden om te zien.

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:27

ja coco gaat super hard maar wilde bij speelkwartiertje niet zo graag voorop en bij holterweg kwam ze ook heel ver maar meisje remde een beetje vroeg volgens mij.

haha en ze mag ook niet in de crosswei net als kelt maar omdat coco dan gaat racen :P
en jij wilde je eerste jaar nog niet op coco :P

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:28

en ja het was idd super :+:
rest van het verslagje komt een andere keer, goed?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:29

Haha ja dat van de crosswei zag ik dit jaar bij ponykamp :')

En ja ik weet ook echt niet meer waarom ik dat niet wilde :')
Maargoed, Ari was ook leuk :)

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:29

is goed! wil ik zieeen!

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:33

maar ik ga zo maar eens omkleden- moet zo naar de party van de buren in renkum;)
sanne- gister was ik nog bij jou in de buurt- ik ging kippen kopen met [***] x]
want de oude wil ze niet meer want die leggen geen eieren :P

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:34

HAHAHA x]
omg. waar ging je die halen dan? :P
Arme kippiess.

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:37

ook in renkum :P
willen jullie nog een soepkip??
moet ik wel even kijken of er geen kogels in zitten dan [***] en tim ze niet toch stiekem hebben afgeschoten :P

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:39

nu ga ik echt!

see you tomorrow san.
de rest tot snel!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:40

leuk Emy :))

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:40

Aah oke,
haha nee dankje, ik hoef geen soepkip, :')
Doet ze die hele grote kippen weg die altijd rondlopen?
Vooral die kogel klinkt echt aantrekkelijk :')

Fáck ik wil op JT.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:42

haha die Kippen, ja dan moeten ze maar jong blijven toch :+

Cluni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:29

Step up 3D is zo'n leuke film :+:

Flambeau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:34

Haaallooo! Morgen weer school, hoop op een beetje normaal rooster want hoorde al van een meisje op een andere school dat ze 4x tot 16.15 zat en 1x tot half2 ofzo en met heel veel tussenuren. En eindelijk weer volleyballen in de zaal, daar heb ik wel heel veel zin in! :) Is wel grappig want mn oude trainer die speelde afgelopen jaar in de 3e divisie en trainde mee met de 1e divisie maar na t seizoen kwam t 1e en zeiden ze van ja we zien dat je talent hebt (beetje een laatbloeier) dus nu gaat ie daar trainen/bankzitten en bij t 2e trainen en spelen. Is wel tof dus haha! :D
Cluni schreef:
Step up 3D is zo'n leuke film :+:

nooit gezien haha :P

Cluni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:36

Is nu in de bios :j ben er gister heen geweest :')

Flambeau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:41

Oke, nja ben sowieso niet echt van de films. heel soms wel maar ik weet ook niet meer wanneer ik voor t laatst in de bios was. voor een film dan, laatste keer was met school voor een rondleiding en dat was met kunstkick vlak voordat Valentine's Day kwam dus jan/feb ofzo. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:41

Word je niet misselijk van dat 3D? :))

Cluni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 14:02

Mmmh nee het was gewoon leuk!

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 14:44

Halloeeee!
Zo te lezen had je super week emy!

Haha emma , werd er gezegd dat je te weinig postte ? :P

Ik heb best lekker gereden vandaag, hij zat alleen beetje vast :S
Maar zou eerst gaan springen, maar iemand had les. En het was best druk!

xchristienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:18

xEmy schreef:
haha ik zal zo even mijn verslagje typen, was gisteren zooo moe
ilona zat idd op drôle
hoe het er uit zag vond ik wel een leuke combi trouwens ^^
en ik heb dus géen foto's van mijn eigen toestel

maar christien die dus extra was had heel lief bij de crosswei allemaal foto's gemaakt! :))
en toen had ze ook nog een foto van iedereen op A4 uitgeprint en geplastificeerd, dus nu heb ik alvast één foto van mij en amber <3
echt suuuper tof dat je dat deed trouwens christien als je dit leest +:)+

jip ik lees het :P
ben bij dat je het leuk vind :D
de rest van de foto's komen nog want moet de ander 2 weken ook nog online zetten :P
maar kan niet beloven hoe snel ik het voor elkaar krijg want zijn er veeeeeeel :+

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 16:08

haha okee is goed hoor ben wel benieuwd maar maakt niet uit als ik even moet wachten :P
vond je het ook nog een beetje een leuk weekje als extra?