KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 18:02

Natalie1993 schreef:
Heeeuh allemaal. :wave:
Even niet op Bokt geweest, ben al de hele dag ziek, dacht vanmorgen echt dat ik dood ging. Nu al wat beter gelukkig. :)

Leuk dat jullie naar Onora vragen. Het gaat nog steeds hetzelfde, ze staat sinds vrijdag op boxrust en stapt alleen. Morgenochtend (echt al heel vroeg :x) moeten we met d'r naar de faculteit en daarna weten we meer. Dus dan zal ik 't wel laten weten. :j

:(:)

Ik ben benieuwd!

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 18:04

XxDamelzaxX schreef:
Ik had vandaag concour middenbeemster. Eerste klassieke parcour gingen we op de laatste hindernis er een beetje dwars doorheen, was echt mijn eigen schuld had hem net wat meer moeten geven dus 4 strafpunten. Tweede klassieke parcour waren we foutloos en 3e van de B D/E-pony's :D

Netjes! Gefeliciteerd met je 3e prijs! :D

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 18:05

Jill_ schreef:
Hoe ging je wedstrijd Elbrich :)?

Niet zo goed helaas, ze was weer hengstig en is dan altijd behoorlijk klierig. :\
Voor de proef, toen we al in de baan waren steeds steigeren enzo. En heel idioot galopperen.
Beide keren geen winstpunt, terecht. Waren wel heel strenge jury's, echt 5-6jes jury's.
Middendraf ging super en krijg je maar een 6, dan haal je de onvoldoendes ook nooit op. :n
Volgende keer beter. ;)

Anoniem

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 18:36

Leuke foto's Estelle!
En interessant dat stuk over de Knhs, wel logish!
Ik ben ook benieuwd naar Onora!

Balen van je wedstrijd Elbrich

Vandaag de hele dag gewerkt.. ben moe. NU zo eten en dan vroeg naar bed!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 18:47

Ik ga dit weekend oefencrossen in Wieringerwerf, zag dat Rianne (en haar zusje) en Elbrich ook meedoen :))

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 18:48

Leuk Damelza ! :D Tot dan

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 19:02

ik moet al om 9 uur :wow: Jullie 11 uur, mazzelaars. Zit wel bij allemaal mensen die ik van naam wel ken, dus dat is wel leuk.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 19:20

nog even over dat bruine springtuig, ik was vandaag op de landbouwdag in opmeer waar er M, Z en ZZ-springen was. En toen heb ik opgelet op hun tuig enzo. En bijna niemand die bruin tuig had had ook bruine laarzen en cap. Dus als ik een nieuw springzadel koop koop ik gewoon bruin :D dat gaat eerst Elvis maar bruin en later kom ik wel :P

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 19:34

Citaat:
Hoeveel weken moet jij nog begeleiden ?

Geen meer :), 2 weken achter elkaar is het maximum omdat je dan oververmoeid schijnt te worden van al
die kinders ;). Bonny komt later nog wel een week terug geloof week 12.

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:01

Hé Sabine, wat zie jij er leuk uit in je apenpakkie :)) :D

Natalie :(:)

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:26

Damelza en Rianne:
Weten jullie hoe het ongeveer gaat daar in Wieringerwerf?
Ik heb 11.00 les, is het die dag alleen crossen en springen?
Want ik moest ook een dressuurcoupon+springcoupon inleveren. (kopie)
Ben benieuwd! :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:30

Om 11 uur heb je dan les, en dan ga je elke hindernis springen onder begeleiding. Om 1 uur mag je dat hele rondje in je 1tje doen. Je hoeft niet te springen ofzo. Die dressuurcoupon was als bewijs dat je dus B+1 dressuur of hoger bent.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:30

Citaat:
Hé Sabine, wat zie jij er leuk uit in je apenpakkie

Nouuuu enormm. Met mijn laarzen, hoofdstel & cap ben ik wel happy. Maar jasje moet
een andere voor komen. Deze is net te groot eigenlijk...had een mooie krijtstreep
gezien maar dat wordt misschien weer TE, aangezien mijn paard ook een toverbal is.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:33

is er trouwens hier nog iemand die een baby poesje wil? week 9 kwam 's ochtends een instructeur aan met een doos, gevonden langs ze weg met 4 katjes erin! 3 hadden snel een nieuw huisje een niet. En die heb ik toen maar mee naar huis genomen, maar die kan niet hier blijven & ben een nieuw tehuis voor der aan het zoeken :)

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:35

XxDamelzaxX schreef:
Om 11 uur heb je dan les, en dan ga je elke hindernis springen onder begeleiding. Om 1 uur mag je dat hele rondje in je 1tje doen. Je hoeft niet te springen ofzo. Die dressuurcoupon was als bewijs dat je dus B+1 dressuur of hoger bent.

Oh zo! Ik dacht je moet van een blanco dressuur en spring coupon een kopie maken ! :')
Wist niet dat dat als bewijsje was. Maar nu weet ik in ieder geval veel meer, dankje! :D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:36

Elbrich schreef:
XxDamelzaxX schreef:

Oh zo! Ik dacht je moet van een blanco dressuur en spring coupon een kopie maken ! :')
Wist niet dat dat als bewijsje was. Maar nu weet ik in ieder geval veel meer, dankje! :D

Je kon een blanco of ingevulde coupon (die je dus terugkrijgt na een wedstrijd) opsturen. Was ook meer voor de gegevens enzo, ze kunnen dan zelf ook nakijken of je inderdaad een wp hebt.

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:41

randie schreef:
is er trouwens hier nog iemand die een baby poesje wil? week 9 kwam 's ochtends een instructeur aan met een doos, gevonden langs ze weg met 4 katjes erin! 3 hadden snel een nieuw huisje een niet. En die heb ik toen maar mee naar huis genomen, maar die kan niet hier blijven & ben een nieuw tehuis voor der aan het zoeken :)

Misschien een advertentie op marktplaats plaatsen? :)
Dan ben je ze vaak zo kwijt :j

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:42

ja klopt. maar dat is eigenlijk mijn laatste optie , ding heeft al geen fijne start gehad en dan weet ik liever zeker dat ze goed ergens terecht komt. Mijn zusje en ik zouden haar graag houden, maar ouders zijn er totaal niet blij mee dus vandaar dat ze toch echt weg moet.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:43

Ik heb vanmiddag zo'n intensieve, maar fijne springles gehad :D ! Als hij nou zaterdag ook zo fijn springt .. haha O:)

Sabine: jeetje, wat sneu zeg ;( Mooi dat er al 3 een nieuw baasje hebben. Wij hebben er al 4 en mogen er zeker niet nogeentje bij. Hopelijk vind je snel iemand!

Ja Marloes, je moet Princenhage L starten! Dat kunnen jullie best en die waterbak is toch makkelijk :Y)

Natalie: :(:) , succes morgen.

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:43

XxDamelzaxX schreef:
Je kon een blanco of ingevulde coupon (die je dus terugkrijgt na een wedstrijd) opsturen. Was ook meer voor de gegevens enzo, ze kunnen dan zelf ook nakijken of je inderdaad een wp hebt.

Oh zo, om de gegevens dus idd. :j

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:45

randie schreef:
ja klopt. maar dat is eigenlijk mijn laatste optie , ding heeft al geen fijne start gehad en dan weet ik liever zeker dat ze goed ergens terecht komt. Mijn zusje en ik zouden haar graag houden, maar ouders zijn er totaal niet blij mee dus vandaar dat ze toch echt weg moet.

Wel een zielig verhaal inderdaad. :(:) Altijd zielig als mensen huisdieren 'dumpen/droppen'.
Ik hoop dat je een fijn baasje vindt.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:46

ja breng ze dan naar het asiel of zorg ervoor dat je poes geen kittens kan krijgen. Stel je voor dat niemand ze gevonden had..!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:05

randie schreef:
Citaat:
Hoeveel weken moet jij nog begeleiden ?

Geen meer :), 2 weken achter elkaar is het maximum omdat je dan oververmoeid schijnt te worden van al
die kinders ;). Bonny komt later nog wel een week terug geloof week 12.

Ah okee :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:12

Elbrich schreef:
randie schreef:

Wel een zielig verhaal inderdaad. :(:) Altijd zielig als mensen huisdieren 'dumpen/droppen'.
Ik hoop dat je een fijn baasje vindt.

Idd, dan kan je ze (okee dit klinkt heel hard) beter meteen de nek omdraaien/verzuipen voor ze de ogen open hebben, dan in een doos neerzetten. Als ze niet worden gevonden gaan ze dan langzaam dood aan uithongering/uitdroging...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:13

randie schreef:
ja breng ze dan naar het asiel of zorg ervoor dat je poes geen kittens kan krijgen. Stel je voor dat niemand ze gevonden had..!

En steriliseren is dan idd de volgende stap :j