josewoos schreef:Haha ze had weg moeten rennen en Kelsey alleen moeten laten?
Hihi ja!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bugatti vond het ook echt niet leuk meer, haha overal weg springen en doen en alles was toen spannend.. Uiteindelijk mochten we even naar binnen, al waren we al doorweekt he mel?
Wachten tot het wat zachter ging. Daarna mocht ik hem weer oppakken halverwege, maar ja hij is natuurlijk niet gelijk rustig.
Sommige dingen heb ik wel normaal kunnen rijden maar bij andere dingen schoot hij steeds van de hoefslag weg. En 2x is hij de bak uitgerend met het aanspringen naar de galop bij a
uiteindelijk zijn sanne en annemiek ervoor gaan staan! (nog bedankt daarvoor he?!
)
dus had het aan annet gevraagd, want straks had ik m uitgevlochten en moest ik nog wel ofzo
maar toen zei ze al dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken dat ik m had gehaald, omdat ze vond dat ik het goed heb opgelost en heb laten zien dat ik het kon, en dat ik heb doorgereden 
haha
En ik heb ook een 2 hoor jolanda
Laagste ooit
Moest bij de c een volte rijden, maar hij schoot weg bij het juryhokje en aangezien ik dacht dat ik hem toch niet zou halen, dacht ik ach joh.. dan maar verder in draf. Dus daar heb ik een 2 voor
maar voor de rest dingen die niet goed gingen heb ze wel met een 5 en 4 beoordeeld wat logisch is natuurlijk, maar voor de paar dingen die wel super gingen (zoals de eerste s van hand veranderen) heb ik dan weer een 8
En verder heb ik gewoon op de punten van de zit en beenhulpen, teugelhulpen enzovoort allemaal 7ens. En voor de overige figuren. 

de gene die proefje hebben gezien kunne ook alleen het 2e deel lezen

Was me beugel kwijt, maar gelukkig kwam er geen 2e achteraan!
of nie?

Vorige keer op chester had ik 209
meestal wist ik wel oh ja nu komt dat of dat.. nou nu echt niet