LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Gewoon een BRAAF paard waarmee ik wat kan dressuren en lekker buiten mee kan rijden.Wat zoek je ongeveer?
Spannende tijd voor je een ander paard zoeken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Ik ga volgende week zondag ergens kijken in Ruinerwold = OverijselHoi Liquita,ik heb het gelzen van Liquita wat erg voor je,heb je al een plekje voor haar gevonden inmiddels.Ik begrijp dat je een ander paard gaat kopen?
Nicole1995 schreef:Hahaha...dat geeft niet hoor. Maar dat waar ik volgende week naar toe ga om te kijken is een rusthuis voor Liquita http://www.boerenpad.nlWat voor paard is dat Liquita?Ben wel een beetje nieuwsgierig hoor hahahaha
Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:Vandaag is Liquita lekker naar een ander land gegaan. Ze staan nu weel lekker op heel veel vers gras.
Staat ze soms op het land waar onze paarden verhuist van zijn?Dat het gras daar weer is aangegroeid met zijn 3en?Ik was net langs het land gereden
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Hahaha...dat geeft niet hoor. Maar dat waar ik volgende week naar toe ga om te kijken is een rusthuis voor Liquita http://www.boerenpad.nlWat voor paard is dat Liquita?Ben wel een beetje nieuwsgierig hoor hahahaha

LIQUITA schreef:meelen schreef:Die Black Santos of zoiets wacht op je natuurlijk.
Hahaha...niet echt. Heb besloten om naar een paard opzoek te gaan die al wat meer door gereden is en niet meer "groen" is. Maar die Black Sandro is wel een plaatje (zo te zien op de foto's en filmpje).

Nicole1995 schreef:Ik hoop ook dat het wat is, ze hebben iig plaats voor Liquita.Dat had ik bekeken van de week via je link,dat ziet er erg mooi uit.
meelen schreef:LIQUITA schreef:Ik heb op een of andere stomme manier al mijn telefoonnummers uit mijn mobieletelefoon gewist. Dus jullie mogen mij even jullie nummer PBen, als je wilt natuurlijk
.
Heb je toevallig een nieuw nummer? Aangezien ik je vorige week een sms had gesuurd, maar geen antwoord terug kreeg?
) en dan komen sms-jes niet door. 
LIQUITA schreef:Hmmm...nee hoor, heb nog streeds het zelfde nummer. Maar ik heb wel problemen met het geheugen van de foon (snap hem nog niet helemaal, vandaar ik nu ook alle nummers heb gewist) en dan komen sms-jes niet door.
meelen schreef:LIQUITA schreef:Hmmm...nee hoor, heb nog streeds het zelfde nummer. Maar ik heb wel problemen met het geheugen van de foon (snap hem nog niet helemaal, vandaar ik nu ook alle nummers heb gewist) en dan komen sms-jes niet door.
Als ik weer beneden ben, stuur ik je nog weer een sms, dan heb je m'n nummer ook gelijk weer.
Kan altijd van pas komen.

LIQUITA schreef:meelen schreef:
Als ik weer beneden ben, stuur ik je nog weer een sms, dan heb je m'n nummer ook gelijk weer.
Kan altijd van pas komen.
Thanks