xan schreef:winnitou schreef:[
Goed in bed (dat hoef ik er toch eigenlijk niet bij te zetten he)
Moet ik dit ook gaan uitproberen ????
hou jij het maar bij André
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:winnitou schreef:Goed in bed (dat hoef ik er toch eigenlijk niet bij te zetten he)
Moet ik dit ook gaan uitproberen ????
MiltonB schreef:hahaha... hoef je denk ik niet meer op vakantie van de week
Nicole1995 schreef:Ik zie dat jullie mijn filmpje op HAW hebben gevonden hahaha.Durfde het eerst niet hoor,dacht al die kritiek die je krijgt maar toch de stoute schoenen aangetrokken.Het is alleen wel jammer dat je echt kritiek krijgt zonder dat ze de achtergrond kennen,maar je kan natuurlijk ook niet anders verwachten als je hem erop zet natuurlijk.Maar vond het zo leuk om te doen en dacht waarom niet?
. Nicole1995 schreef:Ik zie dat jullie mijn filmpje op HAW hebben gevonden hahaha.Durfde het eerst niet hoor,dacht al die kritiek die je krijgt maar toch de stoute schoenen aangetrokken.Het is alleen wel jammer dat je echt kritiek krijgt zonder dat ze de achtergrond kennen,maar je kan natuurlijk ook niet anders verwachten als je hem erop zet natuurlijk.Maar vond het zo leuk om te doen en dacht waarom niet?

MiltonB schreef:Nicole1995 schreef:Ik zie dat jullie mijn filmpje op HAW hebben gevonden hahaha.Durfde het eerst niet hoor,dacht al die kritiek die je krijgt maar toch de stoute schoenen aangetrokken.Het is alleen wel jammer dat je echt kritiek krijgt zonder dat ze de achtergrond kennen,maar je kan natuurlijk ook niet anders verwachten als je hem erop zet natuurlijk.Maar vond het zo leuk om te doen en dacht waarom niet?
positieve kritiek toch of niet??
xan schreef:xan schreef:Moet ik dit ook gaan uitproberen ????MiltonB schreef:hahaha... hoef je denk ik niet meer op vakantie van de week
zo snel heb ik ze nog niet gevonden hoor.![]()
Maar okee, dat laat ik achterwege.
Daar moet je ze zelf maar op testen (kun je ze daar altijd nog op afkeuren)