Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:En dan nu natuurlijk Taco.... Hij doet het echt geweldig!!!! Allereerst kan ik zeggen dat hij al weer helemaal goed loopt. Maandag hebben we hem aan de hand even laten stappen en draven en er was niets meer van zijn gevoelige voetjes te zien!![]()
Verder was maandag zijn eerste kennismaking met een cliente van de zorgboerderij. Een jonge vrouw die zooo graag wil poetsen en tutten en die dus al weken naar Taco uitkeek. Ze was helemaal weg van hem! Ze heeft hem gepoetst tot ie glom als een spiegel en daarna mocht ze hem naar de wei brengen. Zo trots als een pauw liep ze met Taac over het erf. Echt schattig om te zien! Taac vond al die aandacht helemaal lekker en was superbraaf (probeerde alleen wel even een sprintje te trekken toen de wei in zicht kwam...gelukkig maar want hij moet natuurlijk ook niet te braaf worden)
Gisteren wilden Ton en Aletta hem even onder het zadel zien en aan mij de eer.... Jeetje Kel, wat een kanjer is die Taac van jou! Alle lof voor jou dat ie zo fijn te rijden is. (en zo superbraaf in een vreemde omgeving) Ik vond het echt heerlijk om na zo'n lange tijd weer op een Fjord te rijden, voelde als thuiskomen!
Verder zit Taac gewoon goed in zijn velletje. Hij vindt de aandacht super en stal en wei vallen ook duidelijk bij hem in de smaak. Maak je dus geen zorgen om hem: Iedereen is dol op hem en hij heeft een heerlijke vakantie!!!
Citaat:Zo trots als een pauw liep ze met Taac over het erf. Echt schattig om te zien! Taac vond al die aandacht helemaal lekker en was superbraaf (probeerde alleen wel even een sprintje te trekken toen de wei in zicht kwam...gelukkig maar want hij moet natuurlijk ook niet te braaf worden )