. Dr zit niet echt geweldige muziek onder maar ja dat was wat toevallig op de laptop stond
. Nu nog gaan hopen dat ie het gaat afspelen
. Dat is nog de grote verrassing!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dr zit niet echt geweldige muziek onder maar ja dat was wat toevallig op de laptop stond
. Nu nog gaan hopen dat ie het gaat afspelen
. Dat is nog de grote verrassing!!
Ik snapte er helemaal niets van. Kreeg allemaal clips, toen heb ik netjes daarin geknipt en toen snapte ik het niet meer
evdpanne schreef:Gisteravond personeelsfeest gehad van mijn moeders... We zijn naar the dinnershow of dreams geweest. Echt heeeeerlijk gegeten (waren echt van die culinaire kleine porties) en de show was ook onwijs goed. Het werd gepresenteerd door Bastiaan Ragas en dr werd ook een show gedaan door Hans Klok (gelukkig maar kort). De rest was veel zingen (er waren nog 5 andere zangers, maar onbekend uit musicals enz, owww en floortje van idols) en ook veel dans met het Nederlands showbalet, en ook was er nog een show van ritm nation. Errug leuk in iedergeval!!
Heb alleen een beetje veel wijn gedronken (was allemaal gratis). En gezellig meegerookt met de vriendin van een collega van mijn moeder. Dat is een oud collega van mij (en die vind het geweldig als ik er ben want dan kent ze iemand).
Maar ja echt een top avond dus!!! Ennn Sas, ik weet nu waar al die gekke decorstukken van zijn (inclusief die rare bergens die behoorlijk lelijk zijn!).

) Maar zo te horen heb je je nog redelijk vermaakt
. Altijd lachen op mijn moeders personeelsfeestjes!! Ze proberen elk jaar het vorige jaar te overtreffen! En ja Ciske de Rat was moeilijk, maar het is ze gelukt
. Dat bedrijf heeft echt geen last van de kredietcrisis... arrament is 150 euro per persoon!! 
.
. Raar ding
.
.
. Ben vaak de middagen wel vrij, alleen dinsdag kan ik geloof ik niet.
. Echt verdraait lastig dat kindje dr uit te knippen, ook niet helemaal gelukt.... Terwijl dat stuk met het filmen nog best goed ging
.
.
. Heb nu niet eens gekeken waar ik uit kon kiezen en nu verander ik het maar niet meer.... Anders veranderd de link straks weer
.
. Die wordt zonder muziek anders mis je het hinnikje
. En als ik tijd heb maar ik ook wel een versie met muziek, want dat is wel leuker...
. En hoor je niet dat ze ergens verkeerd rijd
.