dit is leg magic;
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
schijnt heel goed te helpen
trouwens vanmiddag wordt het hier bij alkmaar EXTREME regen! echt het allerhoogst wat er staat op buienradar.. StillAngel schreef:lekker wakker ben je vandaagmaarja ik bedoelde; iedereen die naar onze IW week komt dat dat natuurlijk wel goed is
Citaat:haha ja dag ik heb nog nooit met daglicht dat gedaan dus kan ik het helemaal niet s'nachtsIk hou trouwens echt niet van het pikkedonker, er moet wel altijd een lichtje aan (hoeft niet fel ofzo maar gewoon opening van de deur bv) omdat ik anders denk dat ik dood ben haha

StillAngel schreef:ja en dan moet je met je benen naar binnen en naar buitenschijnt heel goed te helpen
trouwens vanmiddag wordt het hier bij alkmaar EXTREME regen! echt het allerhoogst wat er staat op buienradar..

AdindaPony schreef:StillAngel schreef:lekker wakker ben je vandaagmaarja ik bedoelde; iedereen die naar onze IW week komt dat dat natuurlijk wel goed is
Citaat:haha ja dag ik heb nog nooit met daglicht dat gedaan dus kan ik het helemaal niet s'nachtsIk hou trouwens echt niet van het pikkedonker, er moet wel altijd een lichtje aan (hoeft niet fel ofzo maar gewoon opening van de deur bv) omdat ik anders denk dat ik dood ben haha
Welke datum is you IW dan,
dan ga ik kijken of ik ook ffies langs kan komen
en hihi, ik moet ook nog met een lichtje aan slapen hoor![]()
ben als de dood voor het donker als ik alleen ben
mijn datum is 9 t/m 15 augustus!

AdindaPony schreef:xD
bij ons zien de wolken er ook erg uitnodigend uit (AHUM)
dat word onweer
ben ik bang voor
maar ik ga,
eer is een vriendin hier
dooeeggh
als ik jullie niet meer spreek,
veel plezier voor de mensjes die zondag op kamp gaan,
en tot volgende week Lisanne en Melody en Dionne en nog meer mensjes