Ik heb echt knetter hard geleerd voor deze tentamen (Mijn moeder was verbaasd en ik was verbaasd en ik leerde meer dan voor mijn examen).. En nu ging het goed!
Goedzo, als je naar de lama's kijkt leer je vanzelf ook improviseren
Presentatie in Lamastyle (Oké we gaan nu echt elk onderwerp koppelen aan de Lama's, dit gaat fout )
Ons volgende project wilden we over kinderarmoede doen, en dan kom je al snel uit bij dit: (Misschien heb ik het al eens laten zien hoor ) http://nl.youtube.com/watch?v=_z3lYchkJa0
Wat een schijtopdracht, wat zou je zeggen als je in een lift staat vlak voordat je je ideale werkgever ontmoet. Daar ga ik dan natuurlijk ook echt pas over na denken als ik in die lift sta. En dan verwachten ze ook nog dat ik hier serieus iets van ga maken
Omdat ik ook stop met paardrijden op de manege, en ze hebben zo'n geniale regel dat je alleen een paard daar mag verzorgen als je er ook elke week een manegeles rijdt. (Dit wist ik wel van te voren hoor, maarja het blijft toch flauw)
is lune echt prive of zo manegpaard wie leden mogen verzorgen dat hebben ze hier en sommige doen dr of helemaal niks mee of sommige denken dat ze alles zijn omda ze een pony mogen verzorgen