Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

essiedepessie

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:33

nee, ik alleen in die boeken! van de hema!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:37

Ik druk sommige van mijn foto's wel nog gewoon af, vind het wel leuk om sommige in te lijsten :))

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:37

Ik druk wel erg veel af, omdat ik natuurlijk errug veel foto's maak en ik 't niet op een schijfje in een hoek wil zetten, ik heb ook een Stacey fotoboek met foto's van paps, mams, babystace, jaarlingstace, twenterstace, driejaarsestace, vierjaarsestace O:) , en een concertboek. :)

Jill is leuk! :j

En Stace en Gucci zagen niks engs :n ik denk dat 't al was opgeruimd.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 12:08

Wij drukken zelden foto's af, alleen als ze ècht heel erg mooi zijn! Zo'n boek ligt voor mij ook al eeuwen in de planning maar dat betekend ook dat ik de foto's moet gaan uitzoeken en dat stel ik steeds uit.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 12:55

@ San vind het juist heel goed dat je lekker voor jezelf kiest en 4 dagen gaat werken, wou dat ik dat durfde!

Jill is moooooooooooooooi

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 13:17

Ach durven is een groot woord voor iets wat ik eigenlijk niet langer meer kan uitstellen. Ik ben ècht geen watje en kan heel veel hebben maar als ik het nu niet doe dan eindig ik in een burn-out en dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten :D.

Even wat anders: wie gaan er zaterdag eigenlijk allemaal naar Arthur's? Ik had bedacht dat ik eigenlijk wel voor de wedstrijd een nieuw hoofdstel wil i.p.v. dat ik hem op de wedstrijddag in de stand koop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 13:19

Haha Sandra! Je hebt de smaak te pakken he? :D Volgens mij gaan er best veel mensen zaterdag, Rieneke, Kim, Thirza en Thomas zeker geloof ik. Ik ga zelf vrijdag even naar Arthur, ben dan toch vrij dus kan ik nog ff gaan shoppen voor de wedstrijd 8-)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 13:24

Nou dit is meer omdat het hoofdstel wat ik nu gebruik van Anouk is. Ik mag dat gewoon blijven gebruiken hoor daar niet van, maar ik vind het toch prettiger om mijn eigen spulletjes te hebben. Als het dan eens stuk gaat dan is het in ieder geval van mezelf en niet van iemand anders.

Ik rij zaterdag ook die kant op, ben er ook nog nooit geweest dus ik ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 13:54

Leuk joh, je zal ze vast wel tegenkomen dan. Ik zou er alleen wel rekening mee houden dat je vanaf Amsterdam tot de afslag richting Nijmegen/Oss/Autotron (die je naar Arthur gaat brengen) 70 of 90 mag rijden ivm werkzaamheden aan de A2. Echt dodelijk saai die snelheid :O

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 13:58

Sandra, hebben jullie Tomtom? Vooral op dat laatste stuk ben ik een aantal keren flink verdwaald (ligt eraan van welke kant je komt) en het help ook niet als je alleen bent en niet tegelijkertijd kaart kunt lezen als je ondanks van tevoren uitgeprintte routebeschrijving verkeerd bent gereden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:03

Mijn TomTom begon de eerste keer 'Probeer om te draaien' te schreeuwen toen we naar Arthur reden. Gelukkig hadden we nog de AngeliqueAngelique achterin :Y) Maar als je het eenmaal weet is het makkelijk te vinden ;)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:05

vin het ook niet zo moeilijk vinden.... Ben nog nooit verkeerd gereden eigenlijk!

Jammer dat ik zaterdag moet werken! anders was ik zekers mee gegaan...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:10

Ach, ik zie het wel. Ik kom er vanzelf (misschien tegen sluitingstijd maar komen zal ik er :D ). Bedankt voor de tip Beau, dan kan ik mij alvast psygisch voorbereiden!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:16

De eerste keer kwam ik uit Belgie en had een afslag te vroeg, belandde midden in Veghel.
Tweede keer kwam ik van de A15 vanuit Nijmegen, en de keren daarop heb ik het idd via de A2 en langs het kanaal gedaan, dat was geen probleem.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:18

Misschien neem ik Paul wel mee. Die kijkt op google maps waar hij ongeveer heen moet en rijdt daar dan vervolgens blind en zonder problemen naar toe :-).

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:19

handig, zo'n vent!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:21

Ik heb ook best wel een goed gevoel voor richting en orientatie, maar dat liet me die keren toch in de steek.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 14:46

Ach, ik heb het richting gevoel van een zwabber. Het voordeel daarvan is: je komt nog eens (n)ergens :D !

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 11:46

ok, mijn eerste inbreng in deze topic ;) wil alleen even kwijt dat ik echt niet kan wachten op die gezellige jonge-paarden-les over een paar maanden! :D :o groepje wordt steeds groter - gezellig!! *\o/* (ook al wordt de concurrentie onder de merries nu wel erg groot! :oo )
Laatst bijgewerkt door GermanDutchy op 23-06-09 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 11:48

Correctie: ik ga niet mee naar Arthur's a.s. zaterdag. Ben zojuist uitgenodigd door een collega om een buitenritje te maken op Manege de Galgenberg in Garderen :D .

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 13:33

+ zucht...ik ben verliefd...op "het-broertje-van" maar ja wie niet! ik heb al aan vriendlief gevraagd of ik hem mag met zo'n grote roze strik eromheen +:)
maar ja!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 13:36

kopen marjo! kopen!

jeej!

en josie! het wordt zeker leuk met de jonge beestjes!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 13:39

Wie is het broertje van dan? Of ben ik nu :o?

Ja Mar, kunnen jij en Kim niet samen een poown kopen i.p.v. leasen?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 14:03

:n hey san je kent het broertje van toch wel!!

hahaha waar ik gister bij stond te slijmen, niet gezien?

anyways, paardje kopen gaat in mijn hoofdje om, maar is natuurlijk wel en super verantwoordelijkheid en wil dat echt helemaal kunnen dragen en zo voelt het nog niet...
tja samen kopen, lijkt mij erg gezellig maar word snel afgeraden toch?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 14:13

marjo,

voelde voor mij ook niet alsof ik dat kon, en heb ook jaren getwijfeld, maar ik heb nog geen 1 uur spijt gehad van mijn beslissing.

Samen kopen zou ik niet doen....