Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:Zipporah, ik weet nu hoe het met die fiets werkt, dus de volgende keer weet ik hoe ik het moet fixen!!Heeft me overigens maar 15 eurotjes gekost om hem weer tot leven te wekken! Valt mee dus.
Vandaag bij toeval mn 2e proeve van bekwaamheid behaaldIk had vorige week mn proeve "Operatiekamer bedrijfsklaar maken" af laten tekenen en ik kwam er dus achter dat dat digitaal moest gebeuren. Vandaag kwam dus mn begeleider de kamer op lopen en ik haar gevraagd of ze dat kon doen. En gelijk erbij vermeld dat ik mn laatste 2 proeve's binnen 2 weken af moet hebben. Vroeg ze welke ik dan nog meer moest doen en zei ze gelijk "Owww, maar die kunnen we ook wel gelijk aftekenen hoor!!". Dus die heb ik ook gelijk in the pocket
Nu nog maar eentje te gaan waar ik me dan de komende 2 weken op kan concentreren.
AndreaB schreef:Ben er in de avond i.v.m. werk.
Gewoon aan een lang teugeltje is er niks aan de hand, maar zodra ik haar rechtsom ook maar iets op pak gaat ze slechter lopenVorig jaar advies euthanasie gehad, dus hoop echt niet dat dit het vervolg wordt
Als het niet verbeterd maar even een afspraak met de dierenarts maken om alle foto's die toen gemaakt zijn nog eens in te zien en te overleggen.
AndreaB schreef:Ik wil mij wel aanmelden voor een rondje blauwbekkenIk mis het mennen enorm! Vond ik echt leuk om te doen. Jammer dat de koetsenrit pas weer in september is xD haha
Kan misschien aan mij liggen, maar wat er allemaal met Eef gedaan wordt valt toch nog wel mee?? Zie haar over het algemeen lekker in de paddock vertoeven, maar goed... ik sta er ook niet 24/7 naast.