Gisterenochtend heb ik m'n theorie vo de auto weest gan afleggen, kwas geslaagd en kben dan direct van huis naar Brugge geweest achter m'n papiertje. Dus mensen in Brugge, opgelet é 's Middags zijn m'n ma en ik nog een beetje gan shoppen. We hebben elk lange botjes. En tan nog ik een rijbroek, zadeldoek van Scapa (nie in solde) + handschoenen van Kieffer. 's Avonds ben ek naar Saw 3 weest gan kijken.... sommige stukken waren echt kiezig Maar kben al nie zo'n horrorfanaat..
@silverlea: ik wil ook botjes, maar dan halflange afzakbotten met kleine hak ( ja k weet wat ik wil ) 'k al jeans gevonden vo erin te dragen. . Sorry, maar ik heb een hekel aan de zadeldoeken van Scapa, ze hebben zo'n mooie kleurtjes maar dat grote merkteken maakt het zo lelijk. Geef mij maar een eenvoudig embleempje. Maar dat is elk zijn smaak hé En saw 3, bweik! Ik zou het niet durven
Malemeer ? Er liggen toch niet zo veel plassen.. Maar een stuk is altijd zo waterig, maar daar ga ik nooit met Beth. Heb je Beth en Beverly zien staan ? Ze hebben waarschijnlijk wel staan kijken, vooral boefje (zonder deken)
@ Mieke: ik heb zo'n botjes zien staan wat je beschrijft bij St-Gilles in de baliestraat. Daar hebben ze mooie botjes in solden. Tis m'n 2de zadeldoek van Scapa, kheb een beige vhz ook liggen + bandages.
Ja.. die bandages amai! Best dat m'n ma nog e betje kan naaien.. Kdeed dat e keer an Beth haar benen, twas lik e boerepaard! Dus wen der e heel stuk van mogen snijden, en die velcro was te kort om goed dicht te doen. Beth heeft redelijk fijne beentjes dusja.. M'n ma heeft een stuk velcro mogen bijstikken
YOoooo haha mieke ik heb vanmorgen botten aangehad in Torfs en ik vond ze zooo omoooi , tzijn der van ESPRIT haha , tzijn wel hoge botten met eklein hakje, aan de helft van de prijs maar das dan nog 80 euro ik wil ze zooo graag maar ben alleen bang wat de mensen op school gaan zeggen want tenslotte kom ik altijd met m'n allstars naar school en nu zou ek zo sjieke botten aanhebben .. kweetniet kwil ze egt graag ma kga ze wss ma paar keer aan durven doen op schoool .. vanmiddag gaan we nog es gaan kijken na de Berka als ze daar geen goedkoperen hebben en anders worden het toch dedie van ESPRIT want toevallig ik en m'n mama hebben zelfde maat dus als ik ze nie draag kan m'n mama ze nog dragen alleen m'n mama heeft ze ook es aangehad in torfs en ze kant er nie echt mee lopen haha
ah zo doejet goed geen flapdrol meer k verveel me gawe ix doen ofja eigenlijk moet ik naar stad maar kijk naar buiten regen niet naar stad jaja saaai honger eten op celebrations in huis maar weet niet waar mieke zoeken mieke niet vinden mieke huilen honger hongerhonger hongerhonger o zo veel hongerhongdood! BONK mieke dood
MIEKEEEEE NIET DOOD ZIJN wat ik doe tegen de verveling: BOKT AFGAAN ETEN MENSEN AMBETEREN OP MSN ETEN TV ETEN NAAR MN SCHERM ZITTEN STAREN SMS'n DOM DOEN en