Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, maar of het met de eigenaar en lune goed komt dat is nog te betwijfelen volgens mij
Maar laatste stuk gaf ze zich echt over en was ze zo heerlijk zacht in de mond en goed aan de leidsels

Heb niet echt uitgebreid gelongeerd, alleen even voor het idee dat ie gewandeld had, stap, draf, galop snapte hij wel, maar Ho/halt niet en de goede galop was nogal moeilijk. Horsefreak schreef:Ja, wilde de zweep naar zijn kont 'slaan', maar die was iets langer als ik verwacht had, dus toen kreeg hij zweep tegen zich
heb je hem pen en papier gegeven zodat hij een brief naar de dierenbescherming kan schrijven??

Manda liep ook in de bak en als zij langs komt kijkt ze behoorlijk kwaad. Daarna nog een half uurtje voor mezelf gereden. Wel leuk dat je nu zo'n paar dagen achter elkaar kan oefenen 

.
, toch wel leuk he op het zelfde paardje rijden
. 
. Wat heeft ze hiervoor gedaan?

Ik hoop dat alles goed blijft gaan (ook met de eigenaar dan bedoel ik.. aangezien die al gevallen is!)

Maar wel lekker dat Will even wat tips kwam geven en ook wel fijn dat je haar vaker gaat rijden. Is Aad nu al met haar naar buiten geweest? en sowieso, ga je dat dan ook alleen doen? (zucht, ik heb me voorgenomen om Morgen met Mazzel weer echt een stuk buiten te gaan stappen, dus als het goed blijft gaan kunnen we dan ooit samen
) (ooit)
Maar goed, morgen dus niet
En het is uiteindelijk wel de bedoeling dat ik dat ook ga doen... maar eerst maar even goed aan haar wennen
Waarschijnlijk niet alleen, want ze is nogal een miepje buiten zegt Aad