Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:dankjee gaat wel lukken ben kwart over 11 al klaar hoor
dus kom daarna lekker naar me paardjes
[/quote] Tytje schreef:Toch zal ik de carrouselavond wel missen. Het is heel anders paardrijden (niet individueel), dat vond ik toch wel gezellig. We sluiten het inderdaad leuk af dinsdag.
Welkom trouwens Daniellee!
Tytje schreef:En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet, gaap, gaap. Saai hier in huis, iedereen slaapt.
Daniellee_ schreef:ja is extra.. dus ik zeg ik wil wel maar niet de hele dag haha
Daniellee_ schreef:Ik ga dinsdag een nieuwe camera kopen,
kan ik eindelijk weer fotoos maken van me ponys![]()
![]()
![]()
!!! Tytje schreef:En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet, gaap, gaap. Saai hier in huis, iedereen slaapt.
Daniellee_ schreef:Hoelaat is de manege morgen eigenlijk open
Daniellee_ schreef:Hoelaat is de manege morgen eigenlijk open
Daniellee_ schreef:jaa zijn jullie morgen vrij ofzo :p
. Over luxe gesproken.... Tytje schreef:Daniellee_ schreef:Hoelaat is de manege morgen eigenlijk open
Tsja, dat is een goeie vraag?????
LIQUITA schreef:Daniellee_ schreef:jaa zijn jullie morgen vrij ofzo :p
Yep...ik hoef deze week alleen maar dins- en woensdag te werken. Over luxe gesproken....
Daniellee_ schreef:naja ik alleen morgenochtend tot kwart over 11,
en dan nog donderdag & vrijdag van kwart over 7 tot kwart voor 4
dus het valt mee
LIQUITA schreef:Daniellee_ schreef:naja ik alleen morgenochtend tot kwart over 11,
en dan nog donderdag & vrijdag van kwart over 7 tot kwart voor 4
dus het valt mee
idd...en nog een dag naar school, toch?
Tytje schreef:Ja, ik ben vrij morgen, maar ik bloei altijd helemaal op na 22.00.
dat is ook wel een nadeel, ik kan nooit vroeg naar bed. We hadden vanavond nog een BBQ van de buren, ik zit nogal vol, dat slaapt ook niet lekker.
....ik moet nog een kaart maken voor Heleen, dat Xan aan mij gevraagd. Nou....ik hoop daar morgen tijd voor te vinden, ik ga m'n best doen.
Daniellee_ schreef:Petra, wil je voor mij ook zo een avatar maken