Lekker je baby weer thuis! Naakte Shaar! Ook dan heeft ze leuk kleurtje vind ik
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lekker je baby weer thuis!
Ach, gelukkig was er een alternatief!
Uh.. weet niet? Zomaar uit mezelf kom ik zelden in Middelburg. Heb daar eigenlijk nooit iets nodig! Heb je tijd voor een foto- (krijg jij de strand foto's, mag ik de vakantie foto's zien
) & auto bewonder-date? En anders doen we t met kerstnacht
haha
Best lekker weertje zo vind ik!
Zei al heel enthousiast tegen mn moeder; goh ik blij dat ik met de trein ga! Maar ook dat is lastig als er tussen Bergen en Roosendaal een aanrijding is. Hoppa, wordt nog lastig de provincie uit zo!

Vanmorgen was het gewoon glibberen in het bos! En het mulle zand van het strand was duidelijk bevroren. De winter staat vroeg voor de deur hoor..
Als je dan ook nog een flink hyper paard hebt, maakt dat het natuurlijk niet makkelijker! Spannend dan volgende week, hopen dat ze tevreden zijn over hoe het er nu uit ziet en dat ze snel weer helemaal plat is! 

Stonden er heerlijk relax bij!

Ik heb zo gelachen om Nous dr foto met de sneeuw op dr oortjes. Aaaaahhh dat ze daar geen last van heeft, snap je niet he... Anders zou ze t allang eraf geschuurd hebben!
Je moet echt snel naar stal komen als de nieuwe stal klaar is; je herkent t niet meer terug, t wordt echt mooi! Heb je nog ergens vakantie?
Laat die laatste ijzel maar smelten!
En sterkte Nel!
Nog even volhouden! Moet je nog veel school-opdrachten afronden van te voren?
Gaat Floor wel heldhaftig gewoon naar buiten? Of vindt ze dat ook te koud aan der pootjes? En helaas geen gouden tip voor je.. Hoe vond Febe de cadeaus? *gaat Elefun googlen
* Oh datte! Dat klinkt wel leuk!
Heeft hij er al zin in? Heeft hij al gereden in zijn officiele echte paardrijbroek?
Je moet snel weer eens een filmpje maken van je knappe ruitertje in paardrijbroek!
En daarna nog heel terug kunnen reizen, dus was helemaal blij! Dat zou zaterdag toch minder goed gegaan zijn.. gelukje dus!
haha Wat hebben jullie op de planning? (even zien of ik wel geboekt wil worden met camera
)
Die link had ik al wel bedacht
maar buitenrit, 'portret', sneeuw, les-foto's?
(moet stalenros mee?)
(woensdag is toch t makkelijkste gezien onze vrije dag) En als t weer (en dan vooral de wegen
) het toelaat willen we graag rondje buiten doen, dus je stalen ros is dan wel handig. Anders moet je zo hard meerennen he
Maak eens gauw even wat tijd? 
Uh.. stalen ros. Moet nog even kijken of ik die zelf achterop/ in de auto krijg. Jullie gaan met de auto dan? En als het winters weer is, is zonder handschoenen buiten zijn ook niet zo prettig
Dus ik heb graag goed weer!

)
Het bos was mooi, ik helemaal happy dat ik weer lekker de camera in mn handen had
Een kennis van ons had een labrador pup te logeren, hoe leuk! Tsja, zo'n kans laat ik niet liggen natuurlijk, dus ook die heeft flink model gespeeld. Op naar de volgende sessie; Nous en Oz!