Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kim345 schreef:dan zou ik gewoon naast de weg conditie gaan opbouwen.
Rustig draf uitbouwen en niet te lang in het begin.
heeft hij misschien een hele dikke vacht of zo? Dat hij zo snel buiten adem is?
KarmaWitch schreef:Oooh jeetje die benen! Maar ook die rug. Ik zal daar niet eens op durven stappen zeg...
Is dat wel goed?
EllaBellaah schreef:Heeft een DA al een goed gekeken naar die mok? Ik zou zelf niet gaan beginnen aan korsten er af krabben en behandelen met betadine scrub, dat doet voor hem veel te veel pijn. Een klein plekje is wel goed te doen met betadine shampoo maar dit niet. Ik zou een goede vette zalf gebruiken, ik gebruik graag uierzalf. Elke dag goed insmeren, zeker voor het rijden. De huid en de korsten zullen dan veel soepeler worden.
Die rug is idd wel wat doorgezakt, maar je moet er wel rekening mee houden dat dit geen goede standfoto is en hij vrij weinig bespiering heeft.
Zoals de andere al zeggen gewoon lekker langs de weg gaan stappen, af en toe een drafje. Regelmatig kort rijden is beter dan twee keer perweek twee uur gaan rijden. Dan zou ik liever om de dag aan half uurtje rijden waarvan 90% stappen is, maar ik weet natuurlijk niet hoe vaak je mag rijden.
AfricanLady schreef:KarmaWitch schreef:Oooh jeetje die benen! Maar ook die rug. Ik zal daar niet eens op durven stappen zeg...
Is dat wel goed?
hij staat nu wel heel briek dus de rug lijkt nu heel erg ingezakt
hij heeft wel een deuk in de rug maar dierenarts heeft gezegt dat er op gereden mag worden
ik zit meer in over de benen door de mok en de mijt ziet het er niet uit