Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! 
. Paardjes staan ook alweer bijna twee weken binnen, was een kort weideseizoen als ze straks ook niet meer mogen.... Echt balen!
.
. Gemiddeld zo rond de 30 graden. Dus gewoon goed uit te houden op strand en aan het zwembad maar ook nog prima om een stadje te bezoeken. Zijn dus ook een paar keer op stap geweest, wat steden bezocht, naar het Limski kanaal geweest en naar de Brijuni eilanden. Lekkere vakantie dus!
. Maar ja dat was zondag ook, scheen de zon was het lekker warm en dan kreeg je van die keiharde regenbuien tussendoor....
. 
.
.
. En we moeten even lijstje maken met mogelijke locaties en dan daar is een keer gaan eten
. Nog veel te doen dus!
Hij vliegt gewoon door de plassen. En Mazzel lief? Vooral als hij mag rijden of voor de kar mag, probeer hem niet te longeren, dat kan momenteel alleen maar los in de bak, door de draadjes van paddock vliegt hij heen. En gisteren kreeg hij het voor elkaar de longeerhulp eraf te werken, gewoon je hoofd omlaag en voeten omhoog. Toen heb ik die maar op zijn kortst gezet, toen kreeg hij hem niet af
En er dan achteraan met de zweep... Vanaf volgende week gaan we lekker proberen om 2 dagen achter elkaar te rijden, kijken hoe zijn rug dat doet. Nu loopt hij ook een uur zonder problemen, dus 2 dagen achter elkaar 30-45 minuten moet kunnen. Hopelijk kunnen we lekker uit gaan bouwen, zodat we weer 2-3u kunnen rijden en lekker naar strand kunnen, dat vindt Mazzel veel leuker dan in de bak aan het werk.
!), gevolgd door een heerlijke avondrit met terugkomst in het donker.....eigenlijk was het al bijna donker toen we strand afkwamen! Was een heerlijk ontspannen ritje op Ushi, die zich voorbeeldig gedragen heeft! Alle paardjes trouwens! In het donker had ze bijna glow in the dark manen, was zo ongeveer het enige wat ik nog kon zien, haha!
. Is ook niet mijn ideaalbeeld maar heb helaas nog niks gevonden zoals ik in Noordwijk had. Dat was echt een heerlijke stal!
. Gelukkig hebben paarden goede ogen en zit de naar huis functie vaak ook goed geinstalleerd. Dus ik heb bos toen echt op Shaggy zn navigatie gereden
. Je zag inderdaad bijna niks, en door de stilte hoorde je wel weer heel veel. Vond het wel gaaf!