Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lirote schreef:net terug van de paardjes ik heb me gedragen
de bak stond echt onder water gister heel veel sneeuw cm of 10 daarna heel veel regen
waar blijft de zon
) 

(Alles is liefde gekeken)
En ze liep er al aardig op dus ben helemaal gelukkig. Als het morgen nog aan het dooien is ga ik lekker een klein staprondje. Bas vond dat ze er trouwens op der best uitzag! Hij zei: "ik heb der nog nooit zo fors gezien"

errruuug jammer
)
sybje schreef:Kay had ze afgedaan in de paddock en de stapmolen! haha wat een uitvinding he![]()
Maar ze heeft ze niet meer nodig!! Ze is vandaag weer helemaal hip gemaakt door de hoefsmid, lekker geen ijzertjes opEn ze liep er al aardig op dus ben helemaal gelukkig. Als het morgen nog aan het dooien is ga ik lekker een klein staprondje. Bas vond dat ze er trouwens op der best uitzag! Hij zei: "ik heb der nog nooit zo fors gezien"
zag nog geen 50 meter en met mijn lichten aan kaatsten het lekker terug, maar ja om 0.00 uur ben ik toch verplicht om lichtjes aan te hebben!
haha Oooh ik ben echt TE wakker... Stomme nachtdiensten ook... GA zoo toch maar naar bedje toe, moet er morgen vroeg uit....
Ben der echt wel een beetje kapot van...