Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
__Marloes schreef:weet ik, maar ik haat de knhs dat ik niet opnieuw mag beginnen met dressuur omdat ik nog niet klaar ben voor de M2ik ben een beetje een zeikert hoor
ik kan de winter nog in de M1 blijven, want ik rij niet elke keer 2/3 wp (nooit eigenlijk) maar ik was liever weer opnieuw begonnen. Ik vind het wel jammer dat ik met springen opnieuw moet beginnen in de B met stijlpunten..
Jill_ schreef:Maar je dacht dus dat je M1+0 stond als je naar de paarden zou gaan?
Dat is wel raar, dat je springen helemaal opnieuw moet.. Lijkt mij niet zo logisch, stel je bent Z met je E- pony.. en je gaat naar de paarden, moet je dan ook gewoon in de B beginnen
Citaat:Dressuur
Artikel 110 - Klassenindeling en nieuw gevormde combinaties
2.d.
Bij de overgang van de ponysport naar de paardensport wordt de klasse, waarin de ponycombinatie direct voorafgaand aan de overgang naar de paardensport was opgenomen, overgenomen, inclusief behaalde winst- of verliespunten.
Citaat:Springen
Artikel 253 - Deelname aan springwedstrijden, Hors Concours starten,
Scholingsrubrieken, Inschaling nieuwe combinaties, Promotie en Degradatie
7.d.
Bij de overgang van de ponysport naar de paardensport met dezelfde pony
wordt een combinatie bij het springen ingedeeld in de klasse, waarvan de voorgeschreven
hoogte van de hindernissen in het parcours, overeenkomt met die
van de klasse waarin de ponycombinatie direct voorafgaand aan de overgang
naar de paardensport was opgenomen en één klasse lager wanneer reglementair
toegestaan. De behaalde prestatiepunten worden overgenomen.
Citaat:Eventing
Artikel 3 - Deelnemers
2.
Klasse-indeling pony’s: zie bijlage 2.
Bij de overgang van de ponysport naar de paardensport (dezelfde combinatie) wordt
de combinatie in de discipline eventing ingedeeld in de klasse, waarvan de voorgeschreven
hoogte van de hindernissen van de cross-country overeenkomt met die
van de klasse waarin de ponycombinatie direct voorafgaand aan de overgang naar
de paardensport was opgenomen. De behaalde winst- en/of verliespunten worden
overgenomen.
Snoekiej schreef:Dus in het geval van Marloes:
Dressuur - winstpunten worden meegenomen
Springen - winstpunten worden meegenomen
SGW - winstpunten worden niet meegenomen, vanwege wat Mirthe zegt. Je kunt wel de laatste wedstrijden dit jaar in de L pony's gaan rijden. De winstpunten die je dan haalt, neem je mee naar de paarden. De verliespunten die je evt. haalt, vervallen, want in de B paarden werken ze niet met verliespunten.
__Marloes schreef:Snoekiej schreef:Dus in het geval van Marloes:
Dressuur - winstpunten worden meegenomen
Springen - winstpunten worden meegenomen
SGW - winstpunten worden niet meegenomen, vanwege wat Mirthe zegt. Je kunt wel de laatste wedstrijden dit jaar in de L pony's gaan rijden. De winstpunten die je dan haalt, neem je mee naar de paarden. De verliespunten die je evt. haalt, vervallen, want in de B paarden werken ze niet met verliespunten.
hmm, wie weet start ik dan wel volgende cross L, in princenhage misschien wel want die waterbak is makkelijkmaar ik heb een mailtje gehad dat met springen de wp en niet mee werden genomen
maar ach dan spring ik straks dus B+2 bij de paarden