Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:xan schreef:Ik ga ff Mario karten met Mart.
doei doei tot morgen wellicht.
dacht dat je die nog moest kopen maar Mart heeft hem al, leuk is ie he, lijkt in het begin net of je dronken bent, oefenen en het wordt een makkie
mntj schreef:ben toch blij dat ik niet start.
al hoewel misschien ga ik morgen wel rijden en gaat het zomaar helemaal geweldig(blijf dromen).
en besluit ik ook te gaan starten.![]()
![]()

xan schreef:winnitou schreef:t is hier lekker rustig, ga voor de verandering maar eens mijn bed is.. truste
Hier ???
Bedoel je thuis of op bokt ??
Ik "zie" toch wel een aantal schatjes hoor.
Welterusten en slaap lekker
Nicole1995 schreef:mntj schreef:ben toch blij dat ik niet start.
al hoewel misschien ga ik morgen wel rijden en gaat het zomaar helemaal geweldig(blijf dromen).
en besluit ik ook te gaan starten.![]()
![]()
Kom Mntj,probeer het gewoon.Wie weet loopt ze lekker zaterdag je weet nooit.Me husby heeft de middagdienst kom waarschijnlijk wel ff kijken.
xan schreef:Nicole1995 schreef:klopt,daar kan ik mezelf ook in vinden wat je zegt Xan.Hoop dat ik 2 punten kan rijden,ga er voor.JIj ook he
Tuurlijk gaan we ervoor.![]()
We houden een feestje hoor als jij 2 punten haalt (en die ga ja vast wel halen) en als ik er 1 haal.
xan schreef:winnitou schreef:
dacht dat je die nog moest kopen maar Mart heeft hem al, leuk is ie he, lijkt in het begin net of je dronken bent, oefenen en het wordt een makkie
We hebben om 19.00 uur de Intertoys onveilig gemaakt![]()
Volgens mij wordt het voor mij nooit een makkie

winnitou schreef:LIQUITA schreef:Hahaha..dat karten leer ik ook nooit. Ik ga altijd de verkeerde kant op of terug waar ik vandaan kwam. Ook bij zo'n spel heb ik totaal geen richtinggevoel.
dan komt er een pijl in je scherm met welke richting je op moet
. xan schreef:Winnitou: je barbie spel is ook leuk.
Alhoewel ik het nog moeilijk vind hoor.
hahaha weet totaal niet waar ik heen moet, zet paard in volle galop en kan dan niet meer stoppen, laat dat ding 5x drinken etc etc.
En Mart die snapt alles meteen, en wordt dan helemaal boos als ik het niet snap enzo. Ook wel lachen hoor.

winnitou schreef:LIQUITA schreef:Hahaha..dat karten leer ik ook nooit. Ik ga altijd de verkeerde kant op of terug waar ik vandaan kwam. Ook bij zo'n spel heb ik totaal geen richtinggevoel.
dan komt er een pijl in je scherm met welke richting je op moet
LIQUITA schreef:winnitou schreef:dan komt er een pijl in je scherm met welke richting je op moet
Ja...en dan heb ik de handigheid niet om om te draaien. Weet niet hoe dat bij Mario is, maar bij een of ander racespel dat wij hebben lukt het me echt niet.