Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Juul schreef:_Lisanne schreef:Wil hij jou terug?
Dan rij je gewoon op manegepaarden neem ik aan?
Weet niet of 'ie me terug wil. Maar na hoe dramatisch 'ie de afgelopen week deed.. denk ik het wel. Op alle mogelijke manieren contact zoeken.. gék werd ik ervan. Ik heb duidelijk gezegd dat ik voorlopig sowieso helemaal geen contact wil. Is blijkbaar erg moeilijk te begrijpen..
Rij op manegepaarden ja.Wel leuk opzich, maar we rijden met zó veel in een les dat je amper ruimte hebt. En sowieso rijd ik liever vrij.
xApple schreef:_Lisanne schreef:
Rij je nou met 2 teugels? Hoezo is dat?
Maar Marjan rijdt vaak met stang en trens ook. En nu hoeft ze niet steeds om te schakelen naar 1 teugel en dan weer naar 2. Dus ik denk dat dat de reden is. 
fionaa schreef:En lisan wat ziet het er netjes uit! Was gelijk naar eind pagina te gaan.. sorry!
Maar jullie gaan vooruit! p.s. ben je afgevallen?

) vandaag!

) had ik een 7,9 voor en voor eco (wat ook slecht was gemaakt) had ik een 8,1
Maar die mogen we volgende week herkansen. Dat wordt ff hard werken, heb ik helemaal geen tijd voor nu. Heb wel andere dingen aan me koppie.
, doen wij altijd bij eco haha!
Juul schreef:Ik had trouwens een 7 voor toets van Duits en 7,9 voor tentamen. Oh en een 3,3 voor wiskunde toets. Woeps.Maar die mogen we volgende week herkansen. Dat wordt ff hard werken, heb ik helemaal geen tijd voor nu. Heb wel andere dingen aan me koppie.

haha

actief zeg maar.. Maar kan natuurlijk goed zijn dat dat meer aan het moment van de foto ligt en niet aan jullie zelf.