maar kan me misschien beter rustig houden.. dan zit er nog een klein kansje in dat joyce echt pas morgen haar berichten hoeft te versturen
Nee ben altijd vrij op maandag ,Maar ik ga je ook weer verlaten want moet gaan autorijden , tot over een uurtje ongeveer
Eevj schreef:Nee ben altijd vrij op maandag ,Maar ik ga je ook weer verlaten want moet gaan autorijden , tot over een uurtje ongeveer ik vind dat zo leeeeeeeeuk! ik had er vrijdag helemaal zin in.. maar mijn instructrice was ziek nu mag ik woensdag weer succeeeeess
maar eerst even de krant lezen ! vind het zo verschrikkelijk van dat creche gebeuren van afgelopen vrijdag! snap niet dat je zoiets kan done!
das toch niet normaaaaal het is maandagochtend en mevrouw word pas om 10 uur wakker tss.. zeker eigen baas
ihihihhihi dalijk heb ik geen tijd meer voor uitslapen ahahah dus daareom nu maar aahaha ...dalijk nog ff beesten verschonen
altijd leuk ik weet nog dat dat bij mij altijd een heeeeeele tijd uitgesteld werd toen ik nog beestjes had