Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Workaholic ofzo..

maar wie weet weten jullie iemand voor mijn coole pony Foxy om te rijden die niet te lang en te zwaar is...ze staat nu nog in Landsmeer en vanaf begin 2012 in Purmerland topic; [EA-VP] Ruiter/amazone gezocht voor stoere jonge pony!

geboren in Portugal en opgegroeid in NL, ben enorm blij met hem
lief, gevoelig en slim paard
Gaat alles nog goed met jouw knappe spanjaard?
Nooit meer anders, ze zijn ook idd lief, gevoelig en slim. Dat gevoelig en slim is soms wel lastig met rijden! Met mijn Spanjaard gaat het nog hartstikke goed, gaat t liefst meteen aan de hogere oefeningen terwijl bevestigen basis juist wat lastiger is 
paardjes genoten zichtbaar

madelief88 schreef:Leuk joh! Ik ben helemaal van de IberiërsNooit meer anders, ze zijn ook idd lief, gevoelig en slim. Dat gevoelig en slim is soms wel lastig met rijden! Met mijn Spanjaard gaat het nog hartstikke goed, gaat t liefst meteen aan de hogere oefeningen terwijl bevestigen basis juist wat lastiger is
Maar qua gezondheid ook helemaal top, gelukkig nooit iets gehad en inmiddels al weer ruim 8 jaar. Voor je t weet zit ie in de dubbele cijfers, gaat zo snel de tijd
hij is ook zo heerlijk sober
staat zonder deken buiten, vacht is warm en compact, maar wordt niet lang, hoeft zelden naar de hoefsmid, weinig nodig qua voer en altijd vol energie
maar geen ontplofbom qua bokken etc als hij een paar dagen alleen maar in de paddock heeft gestaan. Ben helemaal verliefd op hem haha
Kijk er erg naar uit naar hem zadelmak maken, maar nog even geduld hebben...hij wordt 3 in februari en laat zich makkelijk overschatten...dus ga het rustig aanpakken...
Thanks, ja heb hem alweer 5 jaar 
Gelukkig is het niet zo koud!