stond in de keuken af te wassen enzo en keihard Danny aan en zingend dansend door de keuken heen gewalst..
HEIMWEE
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hihi kan alleeen nog eeeveeen duuuureeeennnn

?
voor reseveren en gaat de brief op de bus
Nortella schreef:Serieus nooit gedacht dat ik kippenvel zou krijgen bij Danny.. haha!
stond in de keuken af te wassen enzo en keihard Danny aan en zingend dansend door de keuken heen gewalst..
HEIMWEE![]()

Annie_ schreef:Ik ga van 4 tot 5 okt weer naar reelaer als het goed is voor mijn ruiterbewijs
Yaraa schreef:Jaaaaaaaaaaahhh met mijjjjj![]()

Nevony schreef:nog maar 3 dagen

Hilde_q schreef:why vertel?

wil het nl liever niet openbaar maken

Bzoem schreef:blaah ik heb heimwee naar me spikkel en me ijsje
die besloten tenminste niet om 4 benen de lucht in te gooien
waarom moet dat mega beest hier thuis dat dan weer wel doen
- oftewel; jaa ik ben er afgedonderd.. probeerde nog een salto maar dat lukte ook niet helemaal.. au!
)
ff aankijken hoe het over een paar dagen is, me onderrug is al niet zo fantastisch!
me instructeur zat met de lange zweep achter me paard aan zodat ie wat actiever werd.. dat werd dus iets té actief hahaha)

vorig jaar ook al
, hier verder geen gekke dingen gebeurd, we hebben ma en di kamp hier op de manege en dit jaar onder mijn leiding
(is vorige week besloten) dus zit hier nu met een enorme stressfactor
ladypaard schreef:beterschap eef, hier verder geen gekke dingen gebeurd, we hebben ma en di kamp hier op de manege en dit jaar onder mijn leiding
(is vorige week besloten) dus zit hier nu met een enorme stressfactor

:P