Ik zou trouwens wel even de dierenarts nog laten kijken naar haar maga, Pris. Luchtzuigen wil nog wel eens komen door een maagproblemen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zipporah schreef:Gisteren is paard zijn rug gekraakt door de osteopaat.. nu even 4 dagen rusten, tandarts laten komen en volgende week weer lekker aan de bak.
Ik wil volgende week ook wel weer even springen, misschien een parcoursen doen met hoge sprongen en huppeltjes? Je paard sprong wel braaf mee vorige keer Olympia!
Ben blij dat ik weer normaal kan springen en normaal dressuren, heb een nieuw zadel gekocht en die zit echt hemels! Reed met een boomloos zadel, ook heerlijk vooral buiten maar je hebt totaal geen grip bij je benen dus die vlogen alle kanten op haha!
Luchtzuigen is jammer Prissz, teken van verveling? Heeft ze niks in stal hangen? Ik wil der ook wel s'ochtends nog even losgooien.
AndreaB schreef:Is een liedje van Michel Telo.
Tuuurlijk mogen jullie meedoenWordt waarschijnlijk wel een keertje in de avond en dan gewoon 1 klein huppeltje. Niet veel spectaculairs dus.
AndreaB schreef:Zooo vandaag mn fiets richting de fietsenmaker geschopt!!
Al de hele week trap ik me helemaal het schorriemorrie om op het werk hijgend en doorweekt van het zweet aan te komen. En ik dacht... dat komt gewoon omdat ik nog geen conditie heb!! Vandaag heb ik dus de hele dag met kramp in mn benen gezeten van het fietsen. En toen ik op de terugweg merkte dat mn bland half plat stond ben ik maar even langs de fietsenmaker gefietst (I) Bandje weer opgepompt (ventiel zat niet goed vast waardoor hij dus steeds leeg loopt) ENNNNNN mn remmen stonden dus te strak ingesteld, waardoor ik constant met de rem erop fiets!!!! Geen wonder dat ik zo versleten op het werk aan kom xD hahaha