Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lavandula schreef:Tinky12 schreef:Is Zietje nog ergens??
Die is nu op stal geloof ik.. of ze is aan het werk, dat zou ook nog kunnen
Schimmelig schreef:Gaat lekker in dat topic he Casjuh

maar zoals vele an Myrtje_ schreef:Mooi onderschrift heb je Lav

de appeltaart is nu af, de cake staat net in de oven dus moet nog een uur..
Lavandula schreef:Myrtje_ schreef:Mooi onderschrift heb je Lav
Thnx
Wat is dr dan Tinky.. als het 'echt belangrijk is, kan ik dr ook wel voor je bellen..
Zo, ik heb een nieuw project: Aangezien ik van mezelf niet zoveel mag slapen en nu wakker moet blijven tot minimaal half 11 ben ik maar aan het bakken geslagende appeltaart is nu af, de cake staat net in de oven dus moet nog een uur..
en het allerleukste hieraan is natuurlijk: Het overgebleven deeg opsnoepen!!!!![]()
.Ik weet dus niet of ze ze heeft gehad...
.
)...dan op de bodem van de taart wat echte amandelspijs en vervolgens het fruit erover en dan in de oven...
jamjamjam

.....zucht....
Lavandula schreef:hihi iel peren? nou misschien is het wel lekker!
En Schimm: Van allebei peuzel ik het op hoor!! heerlijk!!!!![]()
![]()
Tinky12 schreef:.....zucht....
Schimmelig schreef:Getverdemmmmmme
Myrtje_ schreef:Peren in een taart lijken me best lekke, maar heeft dat dan wel een 'sterke' smaak? De peren die ik eet hebben meestal maar een flauwe smaak..
Je moet wel echte stoofperen nemen en die dan even voorgaren in de rode port...

)
Tinky12 schreef:Myrtje_ schreef:Peren in een taart lijken me best lekke, maar heeft dat dan wel een 'sterke' smaak? De peren die ik eet hebben meestal maar een flauwe smaak..
Je moet wel echte stoofperen nemen en die dan even voorgaren in de rode port...
![]()
Dat had ik even vergeten te zeggen![]()

Tinky12 schreef:Hihi...bakkerij waar ik heb gewerkt wel hoor...perenbavarois....