Nou ik zat gister leuk op Oxana, en dat ging best wel lekker... Geen gekke dingen gebeurd en ze heeft zich netjes gedragen!! En ze liep ook best wel lekker... In het begin wel hangen aan de teugels, maar dat was aan het eind van de les weer opgelost
. ENNNN ik ben blijven zitten met het zonder zadel rijden... is wel makkelijk op okkie maar ik ben er ook niet echt een held in... Met de buitenrit wil ik wel op Nynke, Bo, Oxaantje of uhhhh Pablo
owww en Omar wilde ik ook nog uitproberen maar die hangt altijd zo aan de teugels...

Hij heeft een superfijne rug (helemaal invergelijking met Guus
Want zoals Sas al zei...) en ach, die hobbels, hij loopt ook heel ruim. Dus als je zonder zadel op hem moet (ooit, Wen, Sas, Es?) niet aandenken hoe beroerd hij zit, gewoon lekker rijden

) Het schijnt dat ze fantastisch kan wijken, naar dat knopje moet ik dus nog even op zoek. Galopperen vind ze erg moeilijk. Ze wil een soort vluchten dus iets harder dan ze mag. Af en toe viel ze ook terug, en als ik terug naar draf wilde ging ze opeens langzaam galopperen, daar moet ik dus ook nog even op oefenen. Het is echt geen makkelijk paardje.