Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar Nanda is natuurlijk al oma! Haha, ja Nel dat was het eerste was we zeiden toen we Voice zagen lopen. Het is net Nanda! Gelukkig weten we dat ze ook anders kan
(Dat dribbelen voordat ze overgaat in draf, of dat naar de hindernis kijken bij het springen
écht net Nanda!)
Kwam echt goed uit! was gezellig Rianne weer eens zien. Was lang gelee!
Beetje verwarring in het begin.. er staat in dat rijtje nog een Dolce, maarja.. schimmel.. Dus dat dat jouw Dolce niet was hadden we zo door
Op zoek naar de echte Dolce! hihi En Shaar natuurlijk ook een lieve aai over der neus gegeven. Nu nog een meet met jou erbij 
), plastron en haarnetje lenen en hoppa!
) en 5 minuten loopt dezelfde blouse voorbij met een andere jongen
Ergens valt ie dan toch in de smaak zou je denken!
Of.. jongens kunnen niet zo goed kiezen, kan ook!
! Niet dus...
Maar komt echt een keer goed!
Goed dat je weer gaat longeren.
Wij herkennen Dolce toch wel 
Das ook best lang dat ze daar moet staan zeg!
*prijskaartje is er ook wel naar
* Gelukkig hoefde ze niet een extra keer op en neer, klein voordeeltje. Hopen dat je hierna 2 gezonde paardjes hebt de komende jaren. Je hebt genoeg gehad nu zou je denken..
En nog een workshop Kids Skills (probleem oplossen bij kinderen, waar kind grotendeels zelf het probleem 'vindt' en het plan maakt). Ook interessant, maar meer op hoger niveau en echt talige kinderen gericht. Maargoed, wie weet bij een andere doelgroep wel handig! Na de lunch de dag afgesloten met de film Ben X. Kende hem niet, maar vond hem érg mooi! (Is in 2007 in de bios geweest geloof ik Thirz. Heb je hem daar gezien?) Nuttige dag dus

Al enig uitzicht wanneer ze naar huis mag?
) Hadden jullie al kerst-dingen? Geeft altijd zo'n leuke sfeer!!
Wel fijn om te zien dat ze er niet zo veel mee zit zelf. Gelukkig maar! Als je paard daar helemaal nerveus staat, maakt dat het niet makkelijker natuurlijk. Hopen dat ze snel lekker naar huis mag. (En mag liggen, wordt al moe als ik daaraan denk! Staand slapen, gelukkig kunnen zij het beter, maar t klinkt zo vermoeiend!)
Echt paardrij weer. Had je goed gepland Thirz! Mag zo best blijven
Geen nat, dan heeft de trein vast ook minder last van blaadjes
Hoop ik!
En om kwart voor 9 lag ik alweer in bed
Gelukkig is de NS wel voorbereid op de winter
haha
Nog steeds pas in januari klaar, of werkt school al beter mee?
foto's!! Veel plezier!
Misschien dat ik het nu merk omdat ik vroeger de trein in stap? Geen idee, vind het maar niets iig :p
Je kan best wel vaak gaan kijken gelukkig!

Hebben we 1 weg in zeeland, gaat ie stuk!
Hoop het wel! Reis goed gegaan? En hier op stal ook zo rustig?
Hoop ik. Vind 1 week genoeg