Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:33

xDaantjxx schreef:
Nee dat hoeft ook niet xD
Ach laat maar.
Kan het blijkbaar niet duidelijk maken
Dacht dat dat normaal was dat je reageert op elkaar.
Niet op alles, maar gewoon waar je ook echt op kan reageren.

Maar goed ik ben eten

Volgens mij gebeurd dat ook wel hoor...maar omdat er miss een paar keer (onbewust) niet op jou post is gereageerd vind je het misschien zo lijken?

KarmaWitch

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Aah boekje spaans heb ik ook!
Is echt grappig xD
Navelpiercing is ook leuk idd!

Weet niet waar je van houdt?
Weet je wat ik altijd leuk vind?
Een fotolijstje met je huidige (verzorg)paard!

kim345

Marieke niemand zegt dat dat moet, niemand is zo gek om dat te doen!
Dus echt dat hoeft zeker niet!!! Misschien gewoon de laatste 3 blz, dat moet te doen zijn toch?

En als je niks boeiends vindt om op te reageren linn, misschien is het dan ook niet nodig om allemaal pietluttige dingetjes in dit topic te zetten zoals je het zelf noemde?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:35

Weet je wat ik ook wel handig vind dat sommige juist NIET doen.
Als je als laatste hebt gepost en er schiet je iets te binnen een nieuwe post aan te maken.
Wijzig die andere dan?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:38

Jongens we worden een beetje gepikeerd geloof ik, het punt is duidelijk laten we het nu maar weer laten rusten.

En hmmm ja een fotolijstje...maar dan zou ik echt mooie foto's willen hebben van Dixie....en die heb ik niet echt. Dus nee dat wordt hem niet...

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:51

Ach iedereen mag doen wat je wilt, zoveel moeite leek het me niet om eens ergens op te reageren.
Maar wie het doen wil is ok, wie het niet doen wil doet het niet. Niemand verwacht toch dat ze overal reactie op krijgen lijkt me en dat hoeft ook zeker niet!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:53

Maarja volgens mij reageerd iedereen hier wel een beetje op een ander....dus daarom snapte ik de comotie niet zo...

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:07

Kim & Linda: dat klopt ook wel, maar ik heb in een topic gezeten waar iedereen op elkaar reageerde eigenlijk
En als je even geen tijd had of iets dergelijks of iets niet de moeite vond om te reageren zei je van: Sorry even ego postje lees straks bij, nu even geen tijd.
Of bijv van: Heb bijgelezen en dan even kort wat erover ofzo
Ook geen ellenlange posts...

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:10

Met je eens, en als iemand dan een hele lange bijleesposts had dan zei je bedankt voor de samenvatting :D
Maar elk topic is anders toch? En het hoeft allemaal niet verandert te worden. Je bent nergens toe verplicht!!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:13

Nee dat is ook zo...
Maar werd wel beetje gek van dat bijna iedereen alleen maar postte over iets en dan niet reageerde op andere waardoor het heel warrig werd. Ik deed het eerst ook niet, omdat ik gewoon niet WIST wat ik moest reageren omdat er zoveel door elkaar gepost werd.

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:34

nou ik heb net de laatste 3 bladzijdes zitten lezen en t enige wat ik dacht was *PIEP* Waar maken jullie je druk om! Ik heb soms ook geen tijd of zin om te reageren, heb t momenteel gewoon heel druk. Dan ga ik niet op elk wissewasje reageren! helemaal niet als het al 3 paginas geleden stond en t al over iets heel anders gaat.... En ik snap dat je reactie op je foto's wilt, dus daar kan je dan om vragen... Al vind ik t ook weer zinloos als iedereen gaat zeggen aawh wat n leukie (Ofzo) Om dat dan te gaan herhalen xD
Vind t hartje op ze kont trouwens wel schattig ;)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:35

Haha
Nee ik snap dat je soms te druk hebt of iets in die zin, maar goed. Kheb alles al uitgelegd en ga verder ook niet meer druk maken.

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:36

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:39

Welke kleur maren?

Kheb nou ook kleurspoeling. Beetje rood bruin :D

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:40

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:41

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

x

KarmaWitch

kookse!

Okee chocoladebruin leuk2!

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:58

Haha, Ruby is inderdaad mijn verzorgpaard! In mn profiel hier, maar ook op facebook staan foto's! Ik heb haar met de passoa kort gelongeerd, omdat ik wil voorkomen dat ze er last van krijgt. Beetje opbouwen dus maar. Ze ging wel helemaal mooi lopen enzo :)

Ik ga morgen eindelijk naar de kapper, is al best lang geleden, maar ik ga verder niks boeiends doen met mn haar.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:02

_Steph_ schreef:
Haha, Ruby is inderdaad mijn verzorgpaard! In mn profiel hier, maar ook op facebook staan foto's! Ik heb haar met de passoa kort gelongeerd, omdat ik wil voorkomen dat ze er last van krijgt. Beetje opbouwen dus maar. Ze ging wel helemaal mooi lopen enzo :)

Ik ga morgen eindelijk naar de kapper, is al best lang geleden, maar ik ga verder niks boeiends doen met mn haar.

Ik ben ook echt al lang niet naar de kapper geweest, in Juni volgens mij... maar het is ook op zich nog niet nodig dus voor knippen ga ik de komende tijd nog niet.... wil denk wel me haar permanent chocobruin laten verven bij de kapper...maar weet ik nog niet helemaal zeker.

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:05

Ik zal zondag je kleurtje wel even keuren :) Ik ben ook ong. zo lang niet geweest, maar het word weer te zwaar, dus we gaan maar weer!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:11

Ik ben het met Marlous eens :) als ik ergens op wil reageer dan doe ik dat, als ik ergens niet op reageren dan doe ik dat niet. Dat mag iedereen toch zelf weten? En ja er staan zat dingen in het topic waar ik niet op ga reageren, dan krijg je de hele tijd van die ellelange posts en dat vind ik een klein beetje onzin. Sommige mensen gebruiken dit topic inderdaadvook gewoon om even iets van zich af te schrijven :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:12

EllaBellaah schreef:
Ik ben het met Marlous eens :) als ik ergens op wil reageer dan doe ik dat, als ik ergens niet op reageren dan doe ik dat niet. Dat mag iedereen toch zelf weten? En ja er staan zat dingen in het topic waar ik niet op ga reageren, dan krijg je de hele tijd van die ellelange posts en dat vind ik een klein beetje onzin. Sommige mensen gebruiken dit topic inderdaadvook gewoon om even iets van zich af te schrijven :)

Precies, dat zei ik ook :)

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:46

Agree with Ella (eoue dis toch mooi weer een reactie hahaha) ik hoef echt niet op alles reactie, soms helpt t gewoon al om het van je af te schrijven.

Pfff ik moet me tas nog inpakken voor morgen, geeeen zin in! Heb nog tot 10 uur, dan is simone klaar met de orun en komt dr laptoppie weer ophjalen(had ze ghebracht zodat ik dr fotos dr op kon zetten) dusss ik gaat maar is wat doen xD

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:48

Louuuuuus! Ik heb je foto's, naja een aantal, geupload in mn profiel van bokt en op facebook :) ooohh en als avatar hiero :)! Je moet echt weer keer foto's komen maken, ik vind ze nog steeds zo mooi! <3