Das raar, ik krijg geen berichtjes meer als er gepost word??? Ben ik zomaar een hoop mis gelopen
Ik weet niet of jullie dit al hebben gelezen [VN] Vrouw aangehouden wegens mishandeling op manege Dit gaat over bekende van ons (Bij interesse PB ) Heb ook even gereageerd dat het paard bij ons op stal ook al van alles mankeerde Dus een gezond paard was het zeker niet
Laatst bijgewerkt door loveseben op 08-07-11 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Jeetje wat een verhaal zeg! Geloof dat verhaal van die vriendin van haar eigenlijk meer... Wist niet eens dat zij dat was geweest met die gekantelde trailer!
loveseben
Geplaatst: 08-07-11 20:37
En ik weet ook lekker wie de vriendin was die erbij was in de auto en daarna het paard heeft weggebracht
Jeetje wat een verhaal zeg! Geloof dat verhaal van die vriendin van haar eigenlijk meer... Wist niet eens dat zij dat was geweest met die gekantelde trailer!
maar was ze nou echt zo geschift? ik vond dr altijd wel aardig, maar heb dr natuurlijk ook niet heel lang meegemaakt. was wel iemand met problemen volgens mij, door dr handicap voornamelijk, dat zorgde voor psychische problemen (vertelde wies)...