Morge! Wat een heerlijk weer. Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Buitenritjes, of rustig aan? Ik ga Noah denk ik met bijzet longeren, kijken of dat al gaat.
Morgen!! Beetje raar weer is het... zonnig, maar toch ook weer niet. Wel heel erg warm. Ga zo maar ff "zonnen" op de steiger Ik doe rustig aan. Had buitenritplannen, maar ik ga eerst even kijken hoe Tjelle er vandaag bijstaat als hij van het land af komt. Meneer had gisteren teveel gegeten en voelde zich niet helemaal 100%. Hoop dat hij zich vandaag wat meer kan inhouden met gras eten. Ga sowieso een stap ritje maken. Hij moet wel een beetje bewegen.
taverno
Geplaatst: 07-05-11 19:30
Lekker warm was het op stal,goed dat er een windje was maar af en toe leek het wel of we in Dubai zaten. Beetje zandstorm!
Zo ben vanavond voor het eerst sinds zondag weer op stal geweest...Was een hardnekkig virus. Tot overmaat van ramp heb ik mn vader ook aangestoken...Fa had dus donderdag en vrijdag even pech qua aandacht. Gelukkig staat ie lekker met zn vriendjes in de wei. Dat vindt ie vast het allerbelangrijkste.
Vanavond alleen even afgesponsd. Hij stond te zweten in zn stal. Morgen even lekker poetsen. Voor rijden o.i.d. zal het wel weer te warm zijn.
Gisteren was t dus goed warm? Heb er weinig van meegekregen..stond heel de dag in de airco binnen (werk).. Cynthia je had t aardig te pakken dus...gelukkig gaat t nu weer beter! Zo maar weer naar stal...ben benieuwd hoe mn les gaat..ze zal inderdaad ook wel hieperdepieper zijn...!
taverno
Geplaatst: 08-05-11 12:07
Gelukkig gaat het weer een beetje beter Cynthia,lijkt me geen pretje om met dit warme weer ziek te zijn.
Het is hier bewolkt,je zou zeggen dat er een buitje aan zit te komen maar volgens de buienradar niet.
Heb ook nog foto's van het wegen, maar dat wordt na Barca denk ik
taverno
Geplaatst: 08-05-11 21:01
ruitje schreef:
Nou nou, vakantie.... beetje jammer dat die 60 mavo 3 leerlingen mee gaan ... ben bijna klaar met uploaden!
Nu je het zegt weet ik het weer.Geen vakantie.
ruitje
Geplaatst: 08-05-11 21:09
Even een paar van mijn favo foto's spammen
Roos:
& Angus:
ruitje
Geplaatst: 08-05-11 21:17
De foto's van het wegen zijn er in totaal 80, dus dat ga ik nu niet meer doen, zondag staan die er op! Daar staan wel wat leuke tussen, alvast eentje voor Cykie :
Dr zitten echt hele vette foto's bij! morgen ff goed kijken
cykie
Geplaatst: 08-05-11 22:27
[quote="ruitje"] De foto's van het wegen zijn er in totaal 80, dus dat ga ik nu niet meer doen, zondag staan die er op! Daar staan wel wat leuke tussen, alvast eentje voor Cykie :
Wat een gave foto! Thanx! Fa stond vol verbazing te kijken wat er allemaal gebeurde bij de weegschaal.