Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:winnitou schreef:heb een halve pruik met lang zwart krullen haar en die ben ik op zo'n piratenhoofdoekje aan het zetten zodat ie makkelijk blijft zitten onder mijn piratenhoed.
Heb hier volgens mij je nonnenpij nog aan de kapstok hangen, zal hem je binnenkort komen brengen
hahahahhahaha die hangt dan al heel lang aan de kapstok

ATE schreef:xan schreef:Ik vind het nu al helemaal leuk.
Druk met de kleding aan het uitzoeken.
En nu moet er nog wat in elkaar genaaid worden, en daar maar Erna mee gaan stoeien
vind ik het leukste de voorberijdingen

ATE schreef:wie moet die witte dan worden ?
denk wel dat moniek en tilly ook weer mee willen doen hoor
winnitou schreef:heb weer de data van de beurzen van Rowan zijn vader gekregen. Nou dat is weer feest, heeft in zich t/m 5 december ingeschreven voor allerlei beurzen om te gaan staan en als hij ze allemaal toegewezen krijgt houdt dat in dat hij in de weekende dat Rowan dus eigenlijk bij hem zou zijn hij dus aan het werk is....... Weet dus weer even niet wat ik daar mee aan moet.....

winnitou schreef:heb weer de data van de beurzen van Rowan zijn vader gekregen. Nou dat is weer feest, heeft in zich t/m 5 december ingeschreven voor allerlei beurzen om te gaan staan en als hij ze allemaal toegewezen krijgt houdt dat in dat hij in de weekende dat Rowan dus eigenlijk bij hem zou zijn hij dus aan het werk is....... Weet dus weer even niet wat ik daar mee aan moet.....
xan schreef:winnitou schreef:heb weer de data van de beurzen van Rowan zijn vader gekregen. Nou dat is weer feest, heeft in zich t/m 5 december ingeschreven voor allerlei beurzen om te gaan staan en als hij ze allemaal toegewezen krijgt houdt dat in dat hij in de weekende dat Rowan dus eigenlijk bij hem zou zijn hij dus aan het werk is....... Weet dus weer even niet wat ik daar mee aan moet.....
Niet op reageren Anke.
Doe lekker jouw ding met Rowan. En laat Rowan alleen nog op de dinsdag naar Floris gaan.
En als Floris dan een keer komt met een idee, en het komt jou niet uit, het ook niet doen.
(ook niet doen omdat je denkt dat het voor Rowan zo leuk is)