Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lilian__ schreef:__Nathalie__ schreef:Maar zolang rijd ze gewoon lekker op die van mij, leert ze gelijk om gaan met een paard wat graag te hard loopt ipv te sloom
Ligt meestal ook aan de ruiter als een paard te sloom loopt ipv juiste tempo....
.
.
)
Sander heeft een van de kettingen gemaakt
. ladypaard schreef:Lilian__ schreef:
Ligt meestal ook aan de ruiter als een paard te sloom loopt ipv juiste tempo....
Deze zin van nathalie zegt nog niet dat die van Kim sloom liep, maar dat ze er meer in moest rijden,
Er zijn verschillende soorten paarden, net zo als verschillende soorten mensen. De ene is snel de andere langzaam, ze kunnen allemaal op het goed tempo lopen maar de een zul je moeten voorwaarts rijden, de ander terug houden (even kort door de bocht gezegd)
Dus vind jouw opmerking eigenlijk nergens op slaan.
JodieR schreef:Pff.. veel sieraden gemaakt vanavond!
3 kettingen, 2 armbanden en 2 paar oorbellenSander heeft een van de kettingen gemaakt
![]()
Maar moet ook wel wat donderdag ga ik weer op een snuffelmarkt staan!!
& Ik ga waarschijnlijk solliciteren bij de bakker bart hier in epe voor 2 dagen
(werken)Lilian__ schreef:ladypaard schreef:
Deze zin van nathalie zegt nog niet dat die van Kim sloom liep, maar dat ze er meer in moest rijden,
Er zijn verschillende soorten paarden, net zo als verschillende soorten mensen. De ene is snel de andere langzaam, ze kunnen allemaal op het goed tempo lopen maar de een zul je moeten voorwaarts rijden, de ander terug houden (even kort door de bocht gezegd)
Dus vind jouw opmerking eigenlijk nergens op slaan.
Jou opmerking slaat zéééééker op iets.
...