winnitou schreef:kind ligt hier weer heerlijk in zijn bed te slapen
alles weer bij het oude
heeft ie het wel leuk gehad?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Ja rowan heeft het wel lekker gehad, alleen de hoeveelheid wind op het strand was niet leuk.
Hij had zijn mama wel gemist hoor! en zijn mama hem, maar hij is stoer en dat zeg je ook niet waar anderen bij zijn
En hij luistert zowaar heel goed...... zou dat zo blijven......Hij wil me met alles helpen

Nicole1995 schreef:Is lekker om weg te gaan maar weer thuis met je eigen spulletjes is ook weer zo fijn.Ga vanmiddag naar de manege.Word niet zo heel lekker weer deze week geloof ik,iets te veel regen naar me zin maar ja.Is zo vervelend als je wilt rijden dat ze nat zijn,maar nu ze een 4 weken nu op het land staan ga ik niet zo vaak rijden als op stal.Is ook wel lekker ff rustiger aan.Later weer als ze op stal staat weer er tegen aan.
winnitou schreef:Ja rowan heeft het wel lekker gehad, alleen de hoeveelheid wind op het strand was niet leuk.
Hij had zijn mama wel gemist hoor! en zijn mama hem, maar hij is stoer en dat zeg je ook niet waar anderen bij zijn
En hij luistert zowaar heel goed...... zou dat zo blijven......Hij wil me met alles helpen