Broccoli schreef:Dunja heeft vandaag een uurtje gelopen en ze schijnt geen kreupelheid vertoont te hebben.
ohh ! gelukkig !
kijken of het morgen ook goed gaat, dat ze vandaag niet te veel ineens heeft gedaan!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) wel een beetje té ver naar achter zit .
! 

? 

;
Elja schreef:Hij wilt niet laden
Maar vertel, wat is er zo grappig? :p

jaa heel diep door gedacht

Jane_ schreef:Doeg Em
Ohwjaaaaa ik ben zo trots he
Me meissiee
Ze liep zo heerlijk vandaag!!
En toen ging ik rondje wei uitstappen lang teugeltje heerlijk braaf
En toen ben ik nog ff op het veldje onder de bomen gaan rijden en ze liep super braaf
Dus binnenkort wss manege
En Emma en Iris en Melissa, en iedereen die fotos wilt maken.. dus binnenkort heerlijk onder de bomen met een zonnetje
Wat een kanjer

Kirsten_S schreef:Hmmm ik heb advies nodig, ik zit in een dillema.
kom net van de sportarts en het is op ze zachts gezegd niet goed.. Na woensdag toen ik me proefje moest oefenen voor de zitcompetitie en net me beugels uit deed ging het niet goed, schoot er gewoon in.. Met het gevolg dat de pijn erger werd dan normaal en snel terug komt.
Dusss naast nog wat andere dingen, wil die een MRI-scan in het amc gaan doen, maar de radioloog was in vergadering dus kon die het niet bespreken. En ik zeg van jaah zondag moet het weer want dan heb ik wedstrijd. En dus weeer me beugels uitdoen. Hij raad het me echt stérk af, (aangezien het nu echt weer kan scheuren) en het niet te doen. Maaarjaaah het is toch de zitcompetitie en dat is maar 1x per jaar en als ik door ga, mag ik naar die uber coole manege in lelystad. Alleen moet ik wel dat stukje zonder beugels rijden, dus wil ik eigenlijk liesbeth bellen (moest ik al doen voor een les) om te vragen of ik dat niet gewoon mét beugels kan, of aan een kant op ze minst en zoals me vader zegt: dan niet, als het niet mag. Ik wil het eigenlijk wel afzeggen maar het is iets dat je gewoon niet kan missen weetje, en als je door gaat , is het goed voor ervaring en andere paarden , je weet wel. Maar als ik het reeël bekijk, stel ik ga door (en die kans is best groot, zeg zelf, met maar 4 mensen in de groep) dan kom ik toch niet verder dan de voorwedstrijden in lelystad, die kans is nihil. Dusss moet ik bellen om het op ze minst te vragen of moet ik meteen al afzeggen. Ik wil het eigenlijk niet, beter gezegd helemaal niet, maar stél het scheurt dan loop ik 6 weken vertraging op bij het herstellen. Wat zouden jullie doen?