Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 15:06

keuzes maken is altijd moeilijk Veer en erger je moet ze zelf maken.

Enne Johnnie heeft ook eens op joepi gezeten,hihi joepi liep alleen maar in zijn achteruit geloof ik hihi

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 15:07

hey een nieuwe pagina,had ik helemaal niet gezien

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 17:24

AnitaJoeri schreef:

Enne Johnnie heeft ook eens op joepi gezeten,hihi joepi liep alleen maar in zijn achteruit geloof ik hihi

Ja Nietje dat weet ik nog als de dag van gisteren. Jij van hier hebbie Joepi ga Nous maar halen in het park.

Ik te paard aan het einde van de laan aangekomen gaat meneer in zijn achteruit terug het land in. Ik wist niet wat me overkwam en moest toch weer een keer in zijn vooruit terug naar stal. Uiteindelijk wel gelukt maar was wel weer een hele ervaring rijker ermee.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 18:28

http://www.westonline.nl/nieuwsitem/36361

|( |( Weet niet of het berichtje het doet...maar het is in het recreatie gebied van Midden Delfland gaande |( |(

Opletten dus voor onze katjes !

Gelukkig gaat Homber niet veel verder dan de tuin...en hij houdt :+ niet van regen,van koude,van harde wind... :+
Dus zit ie het komende half jaar voornamelijk binnen ;)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 18:33

johnvt schreef:
AnitaJoeri schreef:

Ja Nietje dat weet ik nog als de dag van gisteren. Jij van hier hebbie Joepi ga Nous maar halen in het park.

Ik te paard aan het einde van de laan aangekomen gaat meneer in zijn achteruit terug het land in. Ik wist niet wat me overkwam en moest toch weer een keer in zijn vooruit terug naar stal. Uiteindelijk wel gelukt maar was wel weer een hele ervaring rijker ermee.

ja haha en daarna wilde je niet meer op Joepi,begrijp ik nog steeds niks van haha
Denk dat mijn haffie meer geschikt is voor je Johnnie

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 18:34

doppie45 schreef:

|( |( Weet niet of het berichtje het doet...maar het is in het recreatie gebied van Midden Delfland gaande |( |(

Gelukkig gaat Homber niet veel verder dan de tuin...en hij houdt :+ niet van regen,van koude,van harde wind... :+

link doet het hoor.Sommige mensen zijn toch echt knettergek.

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 20:12

AnitaJoeri schreef:
doppie45 schreef:

link doet het hoor.Sommige mensen zijn toch echt knettergek.

knettergek gewoon totaal gestort

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 20:16

oja
lil was vandaag in goede doen darmen hoorde goed aan
romeo was vandaag erg stout wilde wandelen maar meneer schrok overal van
dacht nou dan maar longeren toen wilde meneer spelen knetterhard door de longeerbak en kaarsrecht tegenover me
en groot dat hij dan is

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 21:14

haha die wil en wij maar van die beesten blijven houden he.

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 21:21

hallo allemaal.
ik snap niet dat mensen dat doen met dieren.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 21:41

goeieavond! lekker verhaal weer! ben blij dat mijn kat niet naar buiten gaat zeg! nou maar hopen dat die van mijn moeder niet worden gepakt..

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 21:56

doppie45 schreef:

De link doet het en wat vreselijk om zoiets te lezen. Hoe kun je in godsnaam zulke lieve kleine diertjes beroven van het leven terwijl ze totaal weerloos zijn (trouwens elk dier is weerloos). Schandalig gewoon, ik zou zeggen dit soort lui opsluiten en de kosten van opsluiting hiervan verhalen op de persoon zelf en niet op ons de belasting betaler zeg maar.

Ik heb er geen woorden voor dat zoiets in ons of bij ons gebied woond of ergens woondt en dit soort daden verricht.

Zou er dus niet aan moeten denken dat onze kat er een keer zou komen en dus nooit meer terug komt, ja dood misschien. BAH

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 22:50

Bah. ik hoop dat ze die leiperd snel te pakken hebben en hem zelf in de babykleertjes hijsen :( Snap gewoon echt niet wat zo iemand bezielt om zoiets te doen!!!

Onno is vanmiddag lekker bezig geweest, Ko staat weer op blote voetjes, Diddle is recht gezet, Marley's voorvoetjes zijn weer gecorrigeerd en Biz heeft 1 nieuw en 1 oud ijzer gekregen :D
Biz slijt met 1 voetje zo hard (scheef) dat dat ijzer niet meer verlegd kan worden, maar op die andere stond de maat nog in t ijzer :o

De les ging wel lekker, Mike was weer eens veels te laat, hij had wel gesmst dat hij wat later was maar hij stond vet in de file en duurde helaas dus nog iets langer dan verwacht
Ik was 1e, dus ik was al aardig tijdje aan t inrijden.. heb ik maar ff half lesje genomen want een hele les zou echt ff teveel worden voor hem. ik heb er wel weer wat aangehad, Biz liep ook best fijn

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 23:22

Kan ook aandacht zijn, zie onderstaand bericht en het bericht daarna

Delft - Bij een steekpartij in een parkje aan het Oostplein in Delft is maandagavond 2 november een persoon gewond geraakt. Het slachtoffer was met een groepje vrienden bij een avondwinkel toen hij hoge nood kreeg. Om dit probleem op te lossen liep hij naar een parkje aan het Oostplein. Zijn vrienden hoorden plotseling een gil en schoten te hulp. Aangekomen troffen zij het slachtoffer aan met een groot mes in zijn buik.

Het slachtoffer is met spoed naar het Erasmus Medisch centrum in Rotterdam vervoerd. Een woordvoerster van de politie wist te melden dat er inmiddels een persoon is aangehouden. Of hij betrokken is bij de steekpartij wordt nog onderzocht.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 23:24

Delft - De steekpartij waarbij maandagavond een 16-jarige Delftenaar gewond raakte, is vermoedelijk door het slachtoffer zelf en enkele vrienden in scene gezet. Dat blijkt uit onderzoek door de recherche van Bureau Delft. Hulpverleners werden maandagavond naar een parkje aan het Oostplein gestuurd. Daar troffen zij een 16-jarige jongen aan met een mes in zijn buik. Het slachtoffer vertelde dat hij met zijn vrienden ‘aan het chillen was’ en even in de bosjes wilde plassen, toen hij plotseling werd neergestoken door een onbekende man met een bivakmuts op.

Het slachtoffer werd met spoed overgebracht naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam waar hij werd opgenomen.Al snel rezen bij de recherche vragen over de ware toedracht van het incident. Vier vrienden die bij het slachtoffer aanwezig waren, werden daarom direct aangehouden voor verhoor. Op het politiebureau bekenden zij dat de steekpartij in scene was gezet en met toestemming van het slachtoffer had plaats gevonden. De orzaak van het incident ligt in de privésfeer. De politie kan op dit moment daar nog geen nadere mededelingen over doen. De vier verdachten zitten nog vast en worden donderdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. De recherche onderzoekt of ook ‘het slachtoffer’ als verdachte kan worden aangemerkt.

Hoe ver gaan we in deze wereld om iets te bereiken, NOU HEEL VER DUS kennelijk

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 23:29

zeiden we al johnnie,een aantal mensen zijn echt knettergek.Volgens mij lopen er meer los dan dat er vast zitten.Bah

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 23:33

AnitaJoeri schreef:
zeiden we al johnnie,een aantal mensen zijn echt knettergek.Volgens mij lopen er meer los dan dat er vast zitten.Bah

Een aantal, er komen er steeds meer bij en dat volgt in een rap tempo op.

Ga naar bedje toe. Trusten allen, slaap lekker en morgen ja Sonja Barend GEZOND WEER OP tot morgen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 23:45

truste,wij zitten nog ff filmpje te kijken

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 00:50

johnvt schreef:
Delft - Bij een steekpartij in een parkje aan het Oostplein in Delft is maandagavond 2 november een persoon gewond geraakt. Het slachtoffer was met een groepje vrienden bij een avondwinkel toen hij hoge nood kreeg. Om dit probleem op te lossen liep hij naar een parkje aan het Oostplein. Zijn vrienden hoorden plotseling een gil en schoten te hulp. Aangekomen troffen zij het slachtoffer aan met een groot mes in zijn buik.

Het slachtoffer is met spoed naar het Erasmus Medisch centrum in Rotterdam vervoerd. Een woordvoerster van de politie wist te melden dat er inmiddels een persoon is aangehouden. Of hij betrokken is bij de steekpartij wordt nog onderzocht.

Ieuw!! Dat is hier om de hoek!!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 00:52

johnvt schreef:
Delft - De steekpartij waarbij maandagavond een 16-jarige Delftenaar gewond raakte, is vermoedelijk door het slachtoffer zelf en enkele vrienden in scene gezet. Dat blijkt uit onderzoek door de recherche van Bureau Delft. Hulpverleners werden maandagavond naar een parkje aan het Oostplein gestuurd. Daar troffen zij een 16-jarige jongen aan met een mes in zijn buik. Het slachtoffer vertelde dat hij met zijn vrienden ‘aan het chillen was’ en even in de bosjes wilde plassen, toen hij plotseling werd neergestoken door een onbekende man met een bivakmuts op.

Het slachtoffer werd met spoed overgebracht naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam waar hij werd opgenomen.Al snel rezen bij de recherche vragen over de ware toedracht van het incident. Vier vrienden die bij het slachtoffer aanwezig waren, werden daarom direct aangehouden voor verhoor. Op het politiebureau bekenden zij dat de steekpartij in scene was gezet en met toestemming van het slachtoffer had plaats gevonden. De orzaak van het incident ligt in de privésfeer. De politie kan op dit moment daar nog geen nadere mededelingen over doen. De vier verdachten zitten nog vast en worden donderdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. De recherche onderzoekt of ook ‘het slachtoffer’ als verdachte kan worden aangemerkt.

Hoe ver gaan we in deze wereld om iets te bereiken, NOU HEEL VER DUS kennelijk

Dit verandert de zaak.. Ze zijn knettergek!!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 00:52

Naja ik ga slapen.. moet morgen weer werken.. ppfff...

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 08:48

guten morgen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 08:48

Natas van amarat en tara komt zo met haar vriend

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 08:49

heb al appeltaartje gebakken