Hahahahahaha idd dat zal wel . Ach ik gaat gewoon mijn egyptische vriendje maar opzoeken . Na mijn lessen sociaalrecht en beleid over pensioenen ben ik Nederland nog erger gaan vinden! Dus ik zeg weg hier!!
Saskia89
Geplaatst: 25-03-09 22:31
Heb je het nieuwe nieuws al gehoord Ze willen dat pensioen afhankelijk wordt van arbeidsduur.
Ook leuk, ik heb ook al andere leuke dingen geleerd . 1. Voor het aanvullende gelde dat al . 2. Als je getrouwd bent en allebei werkt krijg je een gehuwdengat in je pensioen. De franchise wordt namelijk bij allebei de lonen afgetrokken en staat voor de AOW van twee personen. Dus uiteindelijk krijg je niet 70% van het oude loon van beide, maar iets meer als 40%. En dat is dus flink wat minder... Echt leuk Nederland!! Die regels zijn dus nog zoals ze waren toen alleen de man werkte en de vrouw thuis zat. Behoorlijk krom dus.... 3. Voor de ANW hebben ze zit natuurlijk wel aangepast, hier gaan ze er wel vanuit dat beide werken... 4. Nog veel meer van die onzin regels!
Ach wie weet gaan ze ooit nog wel eens belastingheffen over het gebruik op nederlandse internetpagina's.... Het is Nederland ze hebben ook de vliegtax uitgevonden (die er af gaat maar wel pas in September, ben ik de enige die denkt dat doen ze om deze zomer nog extra geld te vangen want dan gaat iedereen op vakantie).
En Nederland is en blijft gewoon een vreselijk land . Ik wil warmte en zon en dat heb je hier niet echt . En voor het excuus het is hier goed geregeld met de voorzieningen hoef je ook niet meer te blijven...
Fenn voegt zich niet in de strijd of nederland nou wel of niet oké is. Kan mij het schelen Ik woon hier prima op het moment, (maar wie weet eindig ik wel als de buurvrouw van antoinet)