Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Oooh wacht ff, je bedoelt die van die leeuw?

meelen schreef:Ik heb laatst oortjes gekregen die je om je oor heen moet friemelen. Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd, dus weet niet of het echt werkt.
xan schreef:Ik kreeg vanmorgen van Anke ook zulke oortjes te leen. En ze werken prima !!!
Bedankt Anke. Ik heb zowaar mijn proefjes een beetje kunnen oefenen. Had alles op goed geluk ingesproken. Ging nog behoorlijk goed ook.
Waar heb jij die van jou gekocht Meelen ???? Ik heb geen idee waar je die dingen koopt. Wil ze nu natuurlijk ook zelf hebben.
meelen schreef:LEZEN XAN, ik heb ze GEKREGEN. (van Ron natuurlijk, dus bij hem kun je ze kopen hahaha)

winnitou schreef:He Meelen waar hang jij uit, toch niet op de manege he?

xan schreef:O, wat is het akelig stil hier![]()
Niemand meer iets leuks te vertellen ????
meelen schreef:Ik heb vandaag gewerkt, dus moest vanaaf naar de manege. Ben net weer thuis, dus zal even wat pagina's vol kletsen......of ga ik naar m'n bedje toe????xan schreef:O, wat is het akelig stil hier![]()
Niemand meer iets leuks te vertellen ????
Nou zeg, we hoeven helemaal niks bij te lezen
. 

meelen schreef:Hee Anke, zit je al Najib te kijken of zo?
(ik hoop eigenlijk wel dat ze het bij je doen, het zijn copy'tjes)
getekend, waarin staat dat ik op mijn eigen risico zonder cap rij
. In de les is het nou ECHT verplicht. Je mag buiten de les wel zonder cap rijden, maar dat moet je eerst een verklaring tekenen. Ik vind het wel goed hoor, het blijft ook mijn eigen verantwoording. Ik zou die verklaring eerst niet tekenen, zodat ik juist verplicht ben om altijd met cap te rijden (wat natuurlijk wel het beste is). MAAR...ik dacht, als het nou weer erg warm is dat vind ik het toch heerlijk om dat 'ding' niet op te zetten. Nu kan dat in ieder geval mijn eigen keuze maken. 
LIQUITA schreef:Ik heb vanavond op de manege een verklaringgetekend, waarin staat dat ik op mijn eigen risico zonder cap rij
. In de les is het nou ECHT verplicht. Je mag buiten de les wel zonder cap rijden, maar dat moet je eerst een verklaring tekenen. Ik vind het wel goed hoor, het blijft ook mijn eigen verantwoording. Ik zou die verklaring eerst niet tekenen, zodat ik juist verplicht ben om altijd met cap te rijden (wat natuurlijk wel het beste is). MAAR...ik dacht, als het nou weer erg warm is dat vind ik het toch heerlijk om dat 'ding' niet op te zetten. Nu kan dat in ieder geval mijn eigen keuze maken.

winnitou schreef:Meelen, de eerste d.v.d. doet het op de laptop, heb snel maar weer afgesloten anders ga ik helemaal niet naar bed.
winnitou schreef:Ja, ik moet weer nieuwe halenLiquita, ga maar weer aan de bessensap van Flipje.