Ik hoop het! Zullen we een praatgroep starten met zn twee-en voor psychisch voorbereiding
ik heb die cursus gedaan van Sanne Beijerman 'Mentale training' echt SUPER LEERZAAM Nu moet ik dus even in een andere cirkel zien te komen en het gaat perfect.
oudaccountx
Geplaatst: 29-01-12 22:51
En Desteney heeft weer een duif gered! Ik ging de hond uitlaten en er zat wéér een duif in onze portiek. Tsja, vond het zo zielig dat ik hem maar heb opgepakt met een theedoek en hem in de hondenbench heb gestopt met eten, drinken en een dekentje. We hebben al eerder een duif gehad die in onze portiek zat, was een zwarte duif toen, hebben we ook gevoerd enzo net zolang totdat die weer kon vliegen. Zie ik nog regelmatig terug, echt grappig haha.
Vanochtend even bij Duifje gekeken, hij had ál z'n eten opgegeten. Dus gaf hem wat meer, en hij begon gelijk weer met eten. Hij at zelfs uit m'n hand. En het is een wilde duif, want hij heeft geen ringetje om..
Vandaag weer proberen uit te zetten, kan die vliegen dan heb ik me best ervoor gedaan, kan die niet vliegen dan blijft hij nog een paar daagjes hier.
Ik denk dat Wally vrij heeft vandaag.. Ik ben zoo strond verkouden.. De trap aflopen kost al heel veel energie en ben ik buiten adem
En moet ik ook nog fietsen naar stal..*haat de kou*
AndreaB
Geplaatst: 30-01-12 18:43
Nee, ben net terug Lekker in de binnenbak gereden met het brave paardje Er is geloof ik een knopje bij dr om gegaan, want ze is de laatste tijd ineens veel makkelijker met de 'enge' dingen. Ik kan ook ineens rijdend langs trailers en grote bussen op het erf En net in de bak ging het dus ook best goed met alle troep langs de bakrand Wel een beetje kijkerig nog, maar de grote staakactie die ik van de week had was iig ver te zoeken.
Heb trouwens even je paardje gered, want dr deken hing aan dr hals Niet zo fijn met dit koude weer, dus heb hem er snel weer opgelegd.
AndreaB
Geplaatst: 30-01-12 18:45
En Kiki keek weer zo raar toen ze slobber in dr voerbak aantrof Was vorige keer de volgende dag wel op, dus ik hoop dat het komt dat ze eigenlijk muesli had verwacht ipv dat ze het niet lekker vind.
Oeff, ik heb waarschijnlijk toch een luchtzuigertje..
Eva doet het de laatste paar dagen na het eten dus morgen gaat Jan kijken en krijgt ze een luchtband.. Ik ben benieuwd.. Ik hoop het niet maar als het toch zo is valt er weinig aan te doen..
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-12 13:24
Priszz schreef:
Gecondoleerd!
Oef, zit vandaag tot half vier.. Vanavond toch weer op de poownie woonie klimmen als dat gaat lukken haha =D
dat is gelukt heb ik gezien
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-12 13:25
AndreaB schreef:
We moeten eerst nog een keertje afspreken voor te springen En de keer daarna gaan we dan wel proefje oefenen
roep maar of mogen wij niet meer meedoen?
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-12 13:26
AndreaB schreef:
Nossa! Nossa! Assim voce me mata Ai se eu te pego Ai Ai se eu te pegooo
Ik zit geloof ik met een liedje in mn hofd
?????? ikke niet begrijpen
Olympia
Geplaatst: 31-01-12 14:32
Flurk schreef:
AndreaB schreef:
We moeten eerst nog een keertje afspreken voor te springen En de keer daarna gaan we dan wel proefje oefenen
roep maar of mogen wij niet meer meedoen?
We gaan alleen puppy springen..
maar , wat mij betreft ben je welkom. Zal wel een keer savonds zijn
Tuuurlijk mogen jullie meedoen Wordt waarschijnlijk wel een keertje in de avond en dan gewoon 1 klein huppeltje. Niet veel spectaculairs dus.
060606
Geplaatst: 31-01-12 15:38
Gisteren is paard zijn rug gekraakt door de osteopaat.. nu even 4 dagen rusten, tandarts laten komen en volgende week weer lekker aan de bak.
Ik wil volgende week ook wel weer even springen, misschien een parcoursen doen met hoge sprongen en huppeltjes? Je paard sprong wel braaf mee vorige keer Olympia!
Ben blij dat ik weer normaal kan springen en normaal dressuren, heb een nieuw zadel gekocht en die zit echt hemels! Reed met een boomloos zadel, ook heerlijk vooral buiten maar je hebt totaal geen grip bij je benen dus die vlogen alle kanten op haha!
Luchtzuigen is jammer Prissz, teken van verveling? Heeft ze niks in stal hangen? Ik wil der ook wel s'ochtends nog even losgooien.
Laatst bijgewerkt door 060606 op 31-01-12 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt