(Dat heb je hè als je weken niet komt, je mist alles
) Misschien inderdaad wel een goed idee om de paarden een dagje minder te gaan doen. Wel verrot dat je ook last hebt van je knie tijdens het rijden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(Dat heb je hè als je weken niet komt, je mist alles
)
. Ik heb nu lekker rustig aan gedaan met Atlas, dinsdag mogen we weer top gaan presteren in de les
. Hopelijk kan ik nu vanavond wel een beetje beter rijden (hahaha blijft bij hopen denk ik... Ik rij nooit beter
.
Tuurlijk wel es
. Caroussel is heel leuk, alleen maak ik dr altijd een rommeltje van
. En dan is aad altijd heeel blij met mij!!
Ik vind dat juist altijd super grappig
Maar goed, anders gewoon fijn dressuurles is ook leuk, maar ik vrees voor een kwartier stappen en dan theorie.

.
. Ik spreek jullie zo wel en dan gaan we het echte lijstje bekijken
, hopelijk is het wat
. 
hoe laat is hij eigenlijk? 10 uur? 

En anders op Xandra ofzo.. 
Mariet schreef:Ik heb vandaag besloten de paarden een dagje minder te gaan doen, morgen nog even tegen de eigenaar zeggen....
Horsefreak schreef:Moet ik er wel bij vertellen dat Mexx een echte merrie is met losse achterbeentjes
) Les daarvoor was hij alweer wat springerig (dat heb ik nou iedere keer) omdat we zonder zadel gingen rijden. Verder ging de les wel, hij was middelmatig, niet echt druk, maar toch ook niet helemaal relaxd, daarbij struikelde hij echt heel vaak
Ging aan het einde wel iets beter naar mijn idee... Toen nog even zonder zadel gereden en menn wat zit hij beroerd
Het is net Omar. Het draven zat opzich nog wel, maar die stap wat niet zo heel prettig
Fen ik snap echt niet hoe je hier een hele les op hebt kunnen zitten, volgens mij is Fox dan inderdaad nog beter! Als je zijn ritme kan vinden tenminste...