Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Wow, ik zit te denken hea.. Als Rox dinsdag moet springen bij melanie en melissa in de les, en ook woensdag, vrijdag wn zondag..
Is dat dan niet een béétje veeel ?!
. Ik denk niet dat het echt veel verschil maakt. Alleen vraag ik me nu wel af.. als jij vrijdag op Rox zit dan zit ik het waarschijnlijk niet... want Rox rijd 's avonds meestal maar 1 uurtje! :S.
fallenangel3 schreef:Iriis_ schreef:Wow, ik zit te denken hea.. Als Rox dinsdag moet springen bij melanie en melissa in de les, en ook woensdag, vrijdag wn zondag..
Is dat dan niet een béétje veeel ?!
Volgens mij kan het niet zo heel veel kwaad hoor. Ja, springen is eigenlijk helemaal niet goed voor een paard als je echt kritisch gaat kijken. Als Rox dinsdag meespringt dan zullen ze vast niet hoog gaan. Ik denk niet dat het echt veel verschil maakt. Alleen vraag ik me nu wel af.. als jij vrijdag op Rox zit dan zit ik het waarschijnlijk niet... want Rox rijd 's avonds meestal maar 1 uurtje! :S.
Maar je moet vrijdag gewoon lekker gaan springen hoor en je niet druk erom maken!
fallenangel3 schreef:oh mel als je de foto's groter wil of andere foto's wilt hebben laat het me dan ff weten
Iriis_ schreef:Wij eten pompeon soep...............
Is dat lekker?! :S Het klinkt zo vieS
Manon_S schreef:Iriis_ schreef:Wij eten pompeon soep...............
Is dat lekker?! :S Het klinkt zo vieS
T is echt walgelijk
fallenangel3 schreef:oh mel als je de foto's groter wil of andere foto's wilt hebben laat het me dan ff weten
Manon_S schreef:fallenangel3 schreef:oh mel als je de foto's groter wil of andere foto's wilt hebben laat het me dan ff weten
Hebben jullie ook nog ''vrolijke'' fotos van hit ?

Melanieetjuh schreef:Stuur die mij is
Hitstar kan wel lekker zoenen whahaa

Melanieetjuh schreef:Stuur die mij is
fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Stuur die mij is
hij had er alleen niet zoveel zin in he![]()
Manon_S schreef:@ Samantha
Wahahha ook waar hit alleen op staat?
)