Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! 

Je hebt echt geboft met het weer!
) een nieuwe opgang gemaakt. Net voor het rechte pad waar we altijd gingen galopperen. 
Is nieuw!
fijn dat shaar der been weer 100% goed is! Wel snel gegaan gelukkig
jammer dat Dolce naar de kliniek moet voor de bult.. Maar zou het ook iets ernstigs kunnen zijn? Of toch nog steeds iets onschuldigs? En foto's van de gewrichten, gewoon als check zonder aanwijsbare, looptechnische reden toch?
Mn andere beginnen toch wel wat te slijten, dus tijd voor nieuwe! Denk dat ik dan toch weer wat te warmbloeding ben voor echte magnetron sloffen.. Dus voorlopig doen we t met een gewoon paar
Die mogen ons nu de bult op sjouwen! hihi Maar dan nog zal t wel schelen hoor. De bult is daar een stuk minder hoog 
Brrrr, vind t veuls te koud! (gelukkig heb ik vandaag ook maar 2 keer op t perron hoeven blauwbekken, een keer 3 kwartier en een keer een half uur
Heb je er wel écht profijt van
hahaha)

Hoe gaat t nu met Shaar? Lekker aan het opbouwen?
) Curacao was echt super! Mooi eiland, lekker weer, met dolfijnen gezwommen, gesnorkeld, gedoken, rondgekeken. Foto's zal ik nog wel n keer uitzoeken en plaatsen
Matcht wel leuk. Moet je er eigenlijk een dolfijnenfoto op laten spuiten! met blauwe golfjes stoelhoezen met dolfijnen *draaft door* 
hopen dat je er fijn lang plezier van kan hebben zonder mankementen! Zeker met die hoosbuien die de laatste tijd steeds overdrijven, best lekker zo'n dak boven je hoofd!
Er staat een nieuw paardje op stal en ik vind der leuk!
Erg gevoelig in der mond. Iets te vast houden en ze gooit der nek naar beneden, of komt iets omhoog. (Wel erg leerzaam zulke feedback van je paard!) Wel erg fijn om zo lekker fijntjes te kunnen rijden! Volgende week weer erop. Instructrice vindt dat het netjes gaat en dat er wel een klik is, dus ze wilde me er nog wel een 3e keer op
Geen problemen mee! Helaas staat ze er maar tot de zomer...
ik kom net thuis: phoe koud hoor, had eigenlijk handschoenen aan moeten hebben. Kom jij hier met een vrolijk bericht en 40 graden
(al vind ik dat misschien een beetje té warm?) Klinkt wel heel leuk Bar
Ook jij vakantie foto's plaatsen hè als je terug komt 
Ik vind hem echt leuk!
(haha en Dan natuurlijk
hè Marieke!)
) Arme Dan, die wist ook niet wat hem overkwam! Oh das Wendy, die was toch ook bij SY..
Uit alle mensen die je kan kiezen, kies je mij?!?! hihi
Bianz is vast nog druk aan t kijken voor een goede vervanger

Heb vandaag nog maar een keer gekeken hoor Thirz!
Ze blijven zooooooooo gaaf!