manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 15:51

gefeliciteerd thirz!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 18:11

Gefeliciteerd Thirza :D!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-10 18:34

Om alvast in de stemming te komen ;)
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 18:42

Ff snel een berichtje... moet nl even douchen en gaan koken.
Shaar dr been is 100% goed. Mag nu iedere dag 5 min draven en per week 1 minuut erbij. Na 1 maand mag ik ook wat gaan galoperen.
Dolce dr bult moet in Moerbeke verwijderd worden... dus ga voor na mn vakantie een afspraak maken met die kliniek. Ook wil ik dan meteen foto's maken van dr gewrichten...
Kortom, goed nieuws en slecht nieuws....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-10 20:14

Om alvast in de stemming te komen ;)
Afbeelding
Fijne verjaardag nog Thirz :D Je hebt echt geboft met het weer! 8-)

Marieke: Dat is de opgang na het sauna bos. We gingen met Paardoes wel eens in Vlissingen het strand op toch? (als we naar het strand gingen, gingen we er daar op) Die opgang is nu weg. Ze hebben ter hoogte van die grote plas waar nanda niet door wilde ( :Y) ) een nieuwe opgang gemaakt. Net voor het rechte pad waar we altijd gingen galopperen.
(Net na de kruising zwanenburg weg en van woelderenlaan)
Afbeelding
Achter dit 'bosje' ligt dat grote stuk landbouwgrond tot aan de weg zegmaar. Waar nu het fietspad is, was eerst nog het bos. Dus helemaal niet dom ;) Is nieuw!

Jeeej! *\o/* fijn dat shaar der been weer 100% goed is! Wel snel gegaan gelukkig :j jammer dat Dolce naar de kliniek moet voor de bult.. Maar zou het ook iets ernstigs kunnen zijn? Of toch nog steeds iets onschuldigs? En foto's van de gewrichten, gewoon als check zonder aanwijsbare, looptechnische reden toch?

Phoe heftig Cis.. Sterkte!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 10:25

(Ik heb je al officieel gefeliciteerd, maar ook voor jou nog een keer... :-)
Gefeliciteerd Marieke!! *\o/*

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 13:29

hahaha dankjewel Bianz....
Heb de sloffen gister al aangehad, zijn echt heerlijk....Chris zn oma wilde ook wel een paar hebben....
Anne snap waar die opgang is, scheelt wel een hoop gesjouw die bult op, ben kapot elke keer als ik boven ben...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 16:29

hihi, het is er 's avonds ook wel weer de tijd voor! Het wordt rap fris dan! Heb zelf ook lekker een paartje nieuwe sloffen gehaald in de stad vandaag O:) Mn andere beginnen toch wel wat te slijten, dus tijd voor nieuwe! Denk dat ik dan toch weer wat te warmbloeding ben voor echte magnetron sloffen.. Dus voorlopig doen we t met een gewoon paar ;)

Zullen de paarden net anders over denken :P Die mogen ons nu de bult op sjouwen! hihi Maar dan nog zal t wel schelen hoor. De bult is daar een stuk minder hoog :j

Vandaag ff de stad in geweest.. Vind het maar een aparte mode geloof ik? Kon niet zo goed slagen..

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 19:52

Gatsie darrie wie heeft de winter aangezet? :? Brrrr, vind t veuls te koud! (gelukkig heb ik vandaag ook maar 2 keer op t perron hoeven blauwbekken, een keer 3 kwartier en een keer een half uur :Y) Heb je er wel écht profijt van ;) hahaha)

Ach ik had dit iig niet :Y)
[LN] Zo haal je de trein

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 22:22

Poezelwoes :D
Afbeelding

Snufsnuf
Afbeelding

Bollie voor t eerst weer in t bakje...
Afbeelding

New shoes!
Afbeelding

Dat filmpje is echt grappig!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 11:20

Poezel is al groot! En sjieke schoenen voor Shaar :D Hoe gaat t nu met Shaar? Lekker aan het opbouwen?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 17:35

Hoi!! :wave:

Weer terug in het koude Nl (al bijna een week hoor :+ ) Curacao was echt super! Mooi eiland, lekker weer, met dolfijnen gezwommen, gesnorkeld, gedoken, rondgekeken. Foto's zal ik nog wel n keer uitzoeken en plaatsen :)
Naast het wennen aan de kou deze week ook op zoek gegaan naar een autootje, want dat vind ik toch wel erg fijn. En vandaag deze gekocht:

Afbeelding

Helemaal happy mee *D

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 19:35

Hij is echt supergaaf Thirz! Precies zoals ik in gedachten had haha! Ben benieuwd hoe hij rijdt!
Tsja, het Curacao-achtige weer is hier ver te zoeken zullen we maar zeggen, wat een wind en regen zeg!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 14:30

Leuk autootje thirz!
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!

Ja hier is het niet echt super, maar echt herfst weer.
Ach... hoort erbij he!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-10 14:32

Stoere waggie hoor Thirz! Vind het ook echt wel een mooi aqua/ curacao/ dolfijn kleurtje :P Matcht wel leuk. Moet je er eigenlijk een dolfijnenfoto op laten spuiten! met blauwe golfjes stoelhoezen met dolfijnen *draaft door* :+
En ook nog nie zou oud, klinkt echt super hoor :j hopen dat je er fijn lang plezier van kan hebben zonder mankementen! Zeker met die hoosbuien die de laatste tijd steeds overdrijven, best lekker zo'n dak boven je hoofd!

Vandaag weer heerlijk gereden :):) Er staat een nieuw paardje op stal en ik vind der leuk! :D Erg gevoelig in der mond. Iets te vast houden en ze gooit der nek naar beneden, of komt iets omhoog. (Wel erg leerzaam zulke feedback van je paard!) Wel erg fijn om zo lekker fijntjes te kunnen rijden! Volgende week weer erop. Instructrice vindt dat het netjes gaat en dat er wel een klik is, dus ze wilde me er nog wel een 3e keer op *D Geen problemen mee! Helaas staat ze er maar tot de zomer...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 16:30

Zo even heel snel een berichtje van mij uit Egypte!
Het is hier prachtig, wel erg warm, bijna iedere dag rond de 40 graden!
Morgen vliegen we naar dahab en gaan we lekker snorkelen en op t strand relaxen. Zit op dit moment in Luxor!
Tot zondag :D

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 16:58

Ja hee :+ ik kom net thuis: phoe koud hoor, had eigenlijk handschoenen aan moeten hebben. Kom jij hier met een vrolijk bericht en 40 graden :wow: (al vind ik dat misschien een beetje té warm?) Klinkt wel heel leuk Bar :D Ook jij vakantie foto's plaatsen hè als je terug komt ;)

Nog meer SYTYCD kijkers? Ik ben fan van Lorenzo! :):) Ik vind hem echt leuk!
http://www.youtube.com/watch?v=LGB637ULeCY

Floris vind ik errug leuk/goed! :j (haha en Dan natuurlijk :P hè Marieke!)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:25

Hey Thirz, Coole auto....
Die van mij doet het ook weer sinds 1,5 week, hoefden alleen maar nieuwe bougies in en ik tuf weer vrolijk rond....
Bar, wil je even heeeeeeeeeel snel stoppen met zulke berichten...pff 40 graden, had vanmorgen mn handschoenen aan en wilde bijna een muts opzetten (zat om 7 uur op de fiets...) vond t zo koud.....
Gister ook sytycd gekeken, vond t wel leuk....zaterdag zat Dan bij ushi, echt helemaal geweldig...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 19:23

haha heb t op jouw advies nog even opgezocht (en omdat ze er bij SYTYCD zo naar terug verwezen, maakt je toch nieuwsgierig :P ) Arme Dan, die wist ook niet wat hem overkwam! Oh das Wendy, die was toch ook bij SY.. :wow: Uit alle mensen die je kan kiezen, kies je mij?!?! hihi :')

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-10 18:16

Hee en Thirz en Bianz, hoe gaan jullie dat trouwens nou doen met jullie paarden uitbreiding? Of hebben jullie al een deal gesloten met de nieuwe eigenaren van Totilas? Hoe is Nous eronder? :(:) Red ze t nog?

*zag weer een bericht op de Home-pagina hier & moest er ineens aan denken :Y)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:52

Tja, of Nous het er echt moeilijk mee heeft?! Ze is nu weer hengstig, dus vast op zoek naar een nieuwe liefde :+ :') Bianz is vast nog druk aan t kijken voor een goede vervanger ;)

Hier wat foto's van een zonnig warm Curacao!!

Zwembad bij ons hotel
Afbeelding

Zwemmen met dolfijnen *D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Willemstad
Afbeelding

Waar je ook heerlijke ijsjes hebt :))
Afbeelding

Met de boot naar onbewoond eiland (klein Curacao)
Afbeelding

Afbeelding

Stond nog oude vuurtoren
Afbeelding

En voor de rest was het dit soort landschap:
Afbeelding

Naar het natuurpark
Afbeelding

Enge beesten!
Afbeelding

En grote cactussen :+
Afbeelding

Afbeelding

Jaja, jullie kussen was erg welkom :j
Afbeelding

En weer naar huis
Afbeelding

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 20:47

Wow Thirz, echt heeeel gaaf....(gaat haastig verder sparen...)Jaloers!!!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-10 12:25

:):) Heb vandaag nog maar een keer gekeken hoor Thirz! :):) Ze blijven zooooooooo gaaf! :):)
*gaat naast Marieke op de jaloersheidbank zitten...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 18:32

Goeie greep uit de 500 foto's Thirz!! Blijft er heerlijk uit zien, zo te zien lag je kussen ook goed ;)
Fijn dat je auto het weer doet Marieke! Samantha zei al vorige week vrijdag: was dat Marieke niet in de auto? Ik: nee joh, dat kan helemaal niet!!
Intussen zijn we bezig een top 10 voor Nous te maken van hengsten; mag zij kiezen welke ze wil. Vossen ziet ze ws. te veel als vriend, dus we moeten wel voor een donkerbruine of zwarte hunk gaan haha :D
Wie heeft de regen trouwens aangezet?!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 17:24

Wauw wat een supergave foto's Thirza!
En gefeliciteerd met je autootje :D

Ik zit nu in dahab, bij de rode zee. Het is hier ongeveer 30 graden en ik heb vandaag gesnorkeld en een nemo gespot :D
Nog even een paar dagen genieten en dan kom ik zondagochtend weer thuis.

Leuk hoor anne en marieke dat jullie bij mijn paardjes op stal zijn geweest! Nog foto's gemaakt? Wat vond je van dolce Anne?