Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar de andere data kan ik tot nu toe wel! Even afwachten wanneer voor de rest het best uitkomt!
Broccoli schreef:Ik ben het ook niet echt eens met een beleid waarbij paarden zo een 22 uur op stal staan, eerlijk gezegd...
skyline schreef:Melanie_B schreef:
Nee, die paarden zijn ook zo zielig
Ja eigelijk wel , Paarden zijn groepsdieren die horen elkaar eigelijk aan te kunnen raken wanneer ze willen .
En gewoon hun benen kunnen strekken want hun vinden dat dat nodig is en niet alleen als een mens op ze rijd
Goed voor hun bloed circulatie & Veel paarden ontwikkelen stal ontdeugden van het te veel binnen staan dus gaan ze uit verveling wat te doen zoeken
.
Lekker weekendje weg! Citaat:Meeting High Tea
Cupcakes, gebakjes, hartige snacks, en lekker drinken! (koffie, thee, chocomel, fris)
Waar: Nog geen locatie![]()
Data: Tussen 27 februari en 04 Maart 2012.
Wie komt er | Beste datum |
1. Sabine | Geen voorkeur, ik kan alle dagen.
2. Esmée | Alle data, behalve 1 maart!
3. Eva | Kan alle dagen!
Manon_S schreef:Kan ik vrij weinig mee lijkt mij, wat je nu zegt?
En snap het ook wel, weiland gaat naar de kl,ote nu als je er veel paarden op zet.
Denk dat wij niet de enige zijn met paarden die op stal staan?

skyline schreef:jiskaringo schreef:zou het niet bij het zadeltje doen, slechte verhalen over gehoord !
is Arno Brandt niet iets voor jou ? heb gehoord dat als je daar een zadel koopt, je die een jaar kan houden en wanneer je een op maat gemaakt zadel daarna laat aanmeten, je niks voor het gekochte zadel hoeft te betalen.
Ooh ik had juist weer goede verhalen gehoord.
Ik denk dat arno brandt wat boven mijn budget is , Mijn ouders willen liever niet meer dan 600 euro uitgeven voor een zadel .
Bij het zadeltje kon ik mijn zadel ook nog inruilen dus kwam er nog wat boven op .
Omdat mijn zadel nog niet verkocht ik kan ik niet zoon duur zadel betalen helaas en omdat mijn zadel nu al 4 maanden ofzo te koop staat en ik wil eigelijk niet meer wachten koop ik gewoon een wat minder duur zadel .
Wil namelijk ook in maart mn scooter kopen

Nogmaals danku danku!