Mooie laarzen Lai! Ziet er vast heel mooi uit op n nieuw zadel
Des: ik dacht dat je Noa verzorgde..? Ben je daar mee gestopt dan?
oudaccountx
Geplaatst: 30-06-11 10:35
Noesie schreef:
Des: ik dacht dat je Noa verzorgde..? Ben je daar mee gestopt dan?
Nouja, het was wel de bedoeling dat ik Noa verzorgde. We hadden afgesproken, en ze had een mailtje gestuurd met of ik die zaterdag langs kon komen. Maar ik dacht natuurlijk weer dat er zondag stond.. Dus toen was het zaterdag, en ik helemaal blij omdat het bijna zondag was.. Mijn mobiel stond uit en ze had nog een paar keer gesmst.. Dus ik had m'n mobiel weer aangezet, maar dit was pas 's avonds rond een uur of acht, dus ik kreeg die smsjes pas laat binnen. Toen had ik nog een smsje terug gestuurd, of ze dan de volgende dag kon afspreken en toen heb ik niks meer terug gehad..
lail
Geplaatst: 30-06-11 10:56
Noesie schreef:
stille hint hihi ik hoop t mr mr had bij nader inzien dus best bruine laarzen kunnen nemen, weet ik veel dat ik nog eens een nieuw zadel ga kopen
Nee daar ga ik niet mee (daar heb ik helaas geen contact meer mee, ze reageert helaas nergens meer op) En die heette Lisette..
__Melis__
Geplaatst: 03-07-11 14:16
Ooh jongens ik ben toch zo trots weer op mijn kanjer! Vandaag gestart bij de Spaland! 2 x 2e en 3 winstpunten! 200 en 188 Hij was weer super braaf! uitgebreid verslag volgt, met foto's...
Banjer
Lid Nieuwsredactie
heb nu mijn punten voor de L1... maar blijf dit jaar nog lekker in de B... Vind hem nog te jong om al over te gaan... eerst de B goed bevestigen...
__Melis__
Geplaatst: 03-07-11 15:36
Nou verslagje dan maar... gisteren een tand bij hem getrokken en dat lijkt hem enorm geholpen te hebben... Tussen m'n eerste en tweede proef kreeg hij jeuk op zijn rechtervoorbeen en mijn paard vindt dat hij best kan jeuken in draf en galop en doet dat dus ook gewoon... (ook tijdens de proef ) Hij was echt heel fijn te rijden met losrijden, maar eenmaal in de buitenbak was ie vrij heet, veel te zien en te horen... tweede proef ging ook lekker, behalve dan dat hij 3 of 4 keer even ging jeuken resultaat was dus 2 x 2e met 200 en 188 punten... dat zet de teller op 11 en L1 startgerechtigd...
en klaar
2e proef
zijn "ik heb jeuk" moment...
Na de prijsuitreiking even naar het meertje gegaan voor wat foto's...
gefeliciteerd!! hihi jij bent verstandig maar ach, als ie kan wijken kan je t altijd proberen, of je gaat voor de spaland ruiters competitie in de b, mooie deken erbij
* zwaait naar schiedam vanuit haar hutje op de hei *
Super lekker hier! Mooi weer vandaag en een lekker ritje gemaakt! Donna vond t wildrooster wel eng.. die hebben we thuis natuurlijk niet.! haha! Morgen weer een rondje!