Britt_Sisi schreef:gaat wel heel snel haha
hoezo vind je het snel?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) het gaat al n stuk beter, ze was gister zelfs echt brutaal
hihi
ben ik echt vet blij mee!!

Zijn we goed bezig samen zeg
maar ja je kwam ook thuis zonder diepvriesbakjes neem ik aan. Evelijn schreef:Dus altijd op ponykamp voor belangrijke toetsen![]()
Mooi cijfers Lucy, gefeliciteerd. En jij ook Ella met je Engels.
@Linn, weekje is zo om. Mooi dat je het toch opgebiecht hebt aan je moedermaar ja je kwam ook thuis zonder diepvriesbakjes neem ik aan.
@Marlous, Derna is je verzorgpaard? Ik heb kennelijk iets gemist.
Wat ik niet heb gemist is een Britt die keurig over een hindernis heen vliegt... jammer dat de foto onscherp is. En Suus is nu vast terug uit Belgie.

Bij de kinderboerderij hier in Leeuwarden.
Het is eigenlijk zegmaar de 2-jarige van de schoonvader van de manege-eigenaar. En me instructrice vroeg aan mij en nog 2 meiden uit me les of we m wat wilde laten wennen aan mensen, lekker dr mee tutten, poetsen dat soort dingetjes.
Ze word steeds beter in pootje geven, voorbenen iig. Achterbenen moesten we voorzichtig mee zijn omdat ze voor de smit al kalmeringsmiddel krijgt omdat ze m anders kapottrapt. Maar we mochten dr benen van de week al prima borstelen en ook met je hand dr langs enzo. En vandaag wilde ze m zelfs eventjes optillen
We konden m nog niet vasthouden, maar ze beurde m wel op zonder te slaan
En vorige week probeerde we halster om te doen, was geeeeen suc6 en ging vandaag ook goed
Ze loopt ook al aardig mee aan t touwtje dr stal in en uit
Helemaal trots