Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
met prachtig weer. ATE schreef:LIQUITA schreef:hoi ate, lang niet gezien, hihihi. Was er gezellig vandaagmet prachtig weer.
en cloe was ze blij dat je er weer was ?
zie je mischien straks nog moet ff me zadel overgooien
meelen schreef:winnitou schreef:ga nog even mijn spullen bij elkaar zoeken voor het weekend. heb trouwens net als mijn zoon een afritsbare camouflage broek gekocht. lekker makkelijk als het warm is in korte broek en is het wat frisser dan ritsen we de pijpen er weer aan, scheelt een hoop ruimte in de tas.
Heeft ie z'n nieuwe setje al gekregen?
meelen schreef:winnitou schreef:Had ik gisteren een ventilatie zuil gekocht (bij Kruidvat) doet dat kreng het niet (ja meelen stekker zit in het stopcontact)
Wil ik dat rotding terugbrengen kan ik de bon niet vinden, sta ik daar in de stad......
Hihi
Nog één kopen en dan die stukkende terugbrengen en je geld terug vragen?
MiltonB schreef:ben ik eindelijk weer hoor, lekkere vochtige vakantie gehad, druk met wassen gehad want morgen gaan we weer lekker een lang weekeindje subtropisch zwemmen in Center Parcs.
Milton dinsdag naar Nes gebracht hij heeft het daar enorm naar zijn zin. wij gaan daar volgende week heen lekker 3 weken boer en boerin spelen.