Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sybje

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 22:30

:=

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 22:31

Haha klopt Soof, toen ik dr meenam aan t touwtje op naar clover, ging toch wel even de pas erin :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 22:45

Lil was vandaag weer niet zo lekker :=
Beetje duf uit haar ogen kijken, toen even gelongeerd.
Daarna heeft ze lekker in de paddock gestaan en toen keek ze al veel vrolijker, toen er even opgestapt.

Hoop dat het nu nog goed met haar is. Natas ben jij al langs geweest? Ben nieuwsgierig haha.

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 23:00

met lil is alles goed. ze heb goed gemest.
heb na dat jij weg ben gegaan en 7 uur een kwart kruiwagen mest er uit gehaald en ze heb net ook weer twee keer gemest.
ze voelt der eigen een stuk beter.

lin1da

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 23:04

Fijn om te horen dat het weer goed gaat met lil.

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 23:05

ja linda maar denk dat ze iets last had van haar buik.
heb net nog debby aan de telefoon gehad en die was ook blij dat het goed gaat met lil.

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 23:23

ik ook ik ga haar maar voortaan veel olie geven want het helpt

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 07:10

Gelukkig dat 't weer beter met lil gaat, :D

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 07:11

trouwens Goeiemorgen :+

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 08:20

morge,

mariska veel sterkte met het verlies van je kat,
en kim nog heel veel sterkte met je hoofdpijn
hoe is het met champ?
olie helpt wel voor verstopping joer moest een keer 2 flessen op een dag toen hij verstopt was was heel zielig en daarna poepte hij als een koe

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 08:34

Morninggggg

Laatste dagje en dan alweer weekenddddddddd :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 09:04

guten morgen

hey Wil
Aman heeft het al eens gezegd,maar weet je nog dat Anjulie op het Delftse hout elke dag 1 flesje bier kreeg tegen koliek.Die had ook altijd koliek.Daarna heeft ze dat nooit meer gehad.Toeval???????????????????????

Het is droog.Gister alleen maar regen gezien.Dat was ook weer bietje overdreven.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:37

Ja bruin bier schijnt te helpen....heb t zelf nooit getest, en ken ook niemand die dat heeft gedaan, maar is missch wel t proberen waard?? Dit is voor Lil ook niet echt fijn :(:)

Lekker weertje vandaag!!
Heb vanaaf les met biz, das echt al lang geleden dat ik heb gelest met hem (denk mei/juni voor t laatst :o )

Onno komt ook vandaag, Ko gaat weer op blote voetjes :D
Biz krijgt wel weer nieuwe schoenen

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:45

ik weet wel dat ze bier kreeg was dat bruin bier
had die ook gas koliek?
bij lil heeft het ook met de operatie van verleden jaar te maken we zijn een beetje bang dat er toch iets is verkleeft
maar alles is te proberen ik heb nu speciaal voer voor het gas
en ze krijgt iedere dag lijnzaad en olie omdat ze niet haar mest er zelf uit perst
dus bier is ook te proberen

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:46

goede morgen trouwens

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:51

fijn dat beter gaat met je peerdje :) ..

loopt een katten moordenaar rond he in delft ;( ...

heeft er iemand van jullie ervaring met laarakker?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:55

kattenmoordenaar??? brrr nee weet ik niets van

Nee geen ervaring met Eric, maar wel met Steffi, zij doet ongeveer tzelfde

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:56

ja was op het nieuwe .. vermoord katten en doet ze baby kleertjes aan en legt ze terug ;( :( ..

ok ik ga er donderdag heen met uk .. gaat er ff door laten lichten ;)

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 10:59

[quote="Zondebokje"]ja was op het nieuwe .. vermoord katten en doet ze baby kleertjes aan en legt ze terug ;( :( ..

zo die is ziek joh je heb echt rare mensen he

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 11:37

Zondebokje schreef:
ja was op het nieuwe .. vermoord katten en doet ze baby kleertjes aan en legt ze terug ;( :( ..

ok ik ga er donderdag heen met uk .. gaat er ff door laten lichten ;)

Zal vanmiddag ff zoeken of ik iets kan vinden over die kattenmoorden...bah..gestoordeling

ben benieuwd, denk je dat er toch iets niet helemaal ok is met Uk?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 11:44

nee joh dat beest wil gewoon niet normaal lopen wat ik het ook doe ben het beetje zat :o ..

was afgelopen zaterdag bij laurens geweest en ze was toen ook weer zo vervelend .. :o .. hij wilde der wel een keer op rijden ..

maar maandag ging ik weer rijden en toen was het weer zo bizar dat ik echt zoiets had van .. ik weet het gewoon echt niet meer waarom ze zo doet :?

wil gewoon niet zo doorrijden .. totdat ik weet of ze ergens nou echt last van heeft of dat het gewoon onwil is .. en als blijkt dat ze nergens last van heeft moet ik toch maar gaan bedenken om der te verkopen .. heb er gewoon geen plezier meer in zo :o .. hoe lief ze verder ook is ...

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 13:06

Zondebokje schreef:
nee joh dat beest wil gewoon niet normaal lopen wat ik het ook doe ben het beetje zat :o ..

was afgelopen zaterdag bij laurens geweest en ze was toen ook weer zo vervelend .. :o .. hij wilde der wel een keer op rijden ..

maar maandag ging ik weer rijden en toen was het weer zo bizar dat ik echt zoiets had van .. ik weet het gewoon echt niet meer waarom ze zo doet :?

wil gewoon niet zo doorrijden .. totdat ik weet of ze ergens nou echt last van heeft of dat het gewoon onwil is .. en als blijkt dat ze nergens last van heeft moet ik toch maar gaan bedenken om der te verkopen .. heb er gewoon geen plezier meer in zo :o .. hoe lief ze verder ook is ...

met Joepi hebben we ook 2 jaar aan 1 stuk door geputst.alles na laten kijken en niets hielp.Alles aan voer uitgeprobeert en niets hielp.Joepi was zelfs zo bijdehand om bij tijden op 3 benen op stal te staan en kon dan echt niet staan op dat ene been laat staan lopen.Als meneer dan door kreeg dat hij buiten mocht spelen,dus als je niet met zadel maar alleen met halster aankwam kon die ineens weer lopen.
veer ik heb bietje idee dat uk uit zelfde hout gesneden is.Joep is trouwens nog altijd lastig,behalve als je niets vraagt.Niet aan teugel en dergelijke,dan is die de braafheid zelf,maar das niet de bedoeling he.
Zal altijd een probleem blijven ben ik bang.Dat noemen ze trouwens wel karakterpaarden,maar ja daar heb je ook niet veel aan he.Was met Joepi ook altijd zo lastig op de wedstrijden.Bokken rennen en noem maar op.pfffffffffffffff als ik daar nog aan denk en het ergste de etter kon het allemaal.
De bosritjes bevallen hem trouwens prima hihi
Succes met welke beslissing je ook mag nemen.Zal wel heel moeilijk zijn.Uk is zeker een leuk peerd wat goed kan lopen,maar als je de wedstrijden in wil en het gaat maar niet op deze manier??

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 13:14

nee daarom .. vind het echt moeilijk hoor :o .. want dat is ook het frustrerende ze kan het zo goed .. als ze met der koppie laag zou lopen ... niet arrogant bedoelt hoor maar dan rij ik echt mega punten opzeker :o .. maar goed zo lang ze niet wil/kan houdt het gewoon op ;( ..

2 recreatie paarden is gewoon te duur :o ..

een karakter paard is het zeker .. maar aan de ene kant zegt mn gevoel dat ze het niet zomaar doet .. en zo wel ja dan valt er niet zoveel mee te beginnen :o ..

was het nou zo dat het alleen bij mij was dan zoek je het probleem alleen bij jezelf ;) .. nu zoek ik het uiteraard ook bij mezelf .. maar zeker ook bij mn paard anders had ze bij andere mensen wel goed gelopen :o ;) ..

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 14:11

Blijft altijd moeilijk Vera als je in deze situatie zit met je paardje.

Twee recreatie paardjes hebben kan natuurlijk wel maar als je er zo geen plezier in hebt wat ik kan begrijpen zou ik de keus wel maken denk ik, hoe moeilijk het ook is. Je weet zelf wat voor jou en je paardje de beste keus zal zijn. Succes ermee en het is inderdaad een lief paardje. Heb er zelf ook nog ff opgereden hihi, was leuk.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 14:21

haha ja idd jij heb er ook op gereden .. mss kan ik er wel verkopen als manega paard :+ haha achhhh ;)

wel als fok merrie .. ;) :D ..

nee ze is echt mega lief .. maar ik word hier alleen maar letterlijk moe van ipv dat je er energie van krijgt ;) .. moet wel leuk blijven .. als ik er nou voor een ander doeleinde had gekocht had het niet uitgemaakt .. maar wil graag gewoon een wedstrijdje rijden ..als dat al niet gaat :o ..