Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
..
...
..
Zondebokje schreef:ja was op het nieuwe .. vermoord katten en doet ze baby kleertjes aan en legt ze terug![]()
..
ok ik ga er donderdag heen met uk .. gaat er ff door laten lichten
..
.. hij wilde der wel een keer op rijden ..
.. hoe lief ze verder ook is ... Zondebokje schreef:nee joh dat beest wil gewoon niet normaal lopen wat ik het ook doe ben het beetje zat..
was afgelopen zaterdag bij laurens geweest en ze was toen ook weer zo vervelend .... hij wilde der wel een keer op rijden ..
maar maandag ging ik weer rijden en toen was het weer zo bizar dat ik echt zoiets had van .. ik weet het gewoon echt niet meer waarom ze zo doet![]()
wil gewoon niet zo doorrijden .. totdat ik weet of ze ergens nou echt last van heeft of dat het gewoon onwil is .. en als blijkt dat ze nergens last van heeft moet ik toch maar gaan bedenken om der te verkopen .. heb er gewoon geen plezier meer in zo.. hoe lief ze verder ook is ...
.. want dat is ook het frustrerende ze kan het zo goed .. als ze met der koppie laag zou lopen ... niet arrogant bedoelt hoor maar dan rij ik echt mega punten opzeker
.. maar goed zo lang ze niet wil/kan houdt het gewoon op
..
..
..
.. nu zoek ik het uiteraard ook bij mezelf .. maar zeker ook bij mn paard anders had ze bij andere mensen wel goed gelopen
..
haha achhhh
..
.. moet wel leuk blijven .. als ik er nou voor een ander doeleinde had gekocht had het niet uitgemaakt .. maar wil graag gewoon een wedstrijdje rijden ..als dat al niet gaat
..