Iriis_ schreef:Dj69 schreef:Oh iris heb jij voor mij ook een foto van Worlino?? Rijd ik tegenwoordig altijd op?
ja tuurlijk, maar nu even niet. Zit op de laptop! Wil je me helpen herinneren? Dan stuur ik er een aantal
okee superrr.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Dj69 schreef:Oh iris heb jij voor mij ook een foto van Worlino?? Rijd ik tegenwoordig altijd op?
ja tuurlijk, maar nu even niet. Zit op de laptop! Wil je me helpen herinneren? Dan stuur ik er een aantal
Iriis_ schreef:Als Anna zou praten zoals ze typt!![]()
Had ik der soms echt niet begrepenhaha
Manon_S schreef:Ja echt sneu ik hoop door die link in mijn onderschrift meer mensen te kunnen bereiken die eventueel een euro zouden willen doneren.
Deze mensen die haar hebben geholpen zijn zó goed bezig.
En ze hebben geld nodig voor haar onderhoud..
Zo post ik bij verschillende topics berichten zodat mensen het zien

Kirsten_S schreef:oh ik ben echt zoo kwaad opmezelf, ik zou vandaag wat doen, in plaats daarvan heb ik niks gedaan en alleen maar gewacht op die ene persoon waar ik me presentatie mee heb
Ik word het soms echt zat , om steeds op de computer te móeten, terwijl ik dat helemaal niet wil..
Annie_ schreef:Mel er is een site over red replica en daar staan ook paar fotos op en de advertentie waar in ze te koop werd gezet.
weet niet of je dat gelezen hebt
Annie_ schreef:Mel er is een site over red replica en daar staan ook paar fotos op en de advertentie waar in ze te koop werd gezet.
weet niet of je dat gelezen hebt

Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:oh ik ben echt zoo kwaad opmezelf, ik zou vandaag wat doen, in plaats daarvan heb ik niks gedaan en alleen maar gewacht op die ene persoon waar ik me presentatie mee heb
Ik word het soms echt zat , om steeds op de computer te móeten, terwijl ik dat helemaal niet wil..
Ik ken dat..
Ben ook ontzettend computer verslaafd.. maar als ik bij mn broer ben.. kan ik gerust zonder.. Simpel weg omdat daar leuke dingen zijn te doen.. Die niet kunt in Almere..
. het is zoo erg geworden dat ik niet meer normaal kan denken of aan me huiswerk kan, voordat ik op de com ben geweest. vroeger waren het spelletjes en dat was nog veel erger.. nu is het meer de drang en de nieuwsgierigheid om te zien of er niuewe berichten hier zijn.. Kirsten_S schreef:ik wil der echt van af, het word nu echt niet leuk meer. het is zoo erg geworden dat ik niet meer normaal kan denken of aan me huiswerk kan, voordat ik op de com ben geweest. vroeger waren het spelletjes en dat was nog veel erger.. nu is het meer de drang en de nieuwsgierigheid om te zien of er niuewe berichten hier zijn..

Manon_S schreef:Ik heb het hele verhaal gevolgd op het AV forum.
Waar het is begonnen enzo.
En meerdere mensen zijn al naar het paard wezen kijken (forumleden) .
Melanie_B schreef:
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:ik wil der echt van af, het word nu echt niet leuk meer. het is zoo erg geworden dat ik niet meer normaal kan denken of aan me huiswerk kan, voordat ik op de com ben geweest. vroeger waren het spelletjes en dat was nog veel erger.. nu is het meer de drang en de nieuwsgierigheid om te zien of er niuewe berichten hier zijn..
ielw.. Je lijkt teveel op mij!
Tsja ik weet niet echt wat je eraan kan doen..
Afspreken met vriendinnen? Manege?

Melanie_B schreef:Me broer heeft trouwens wel leuke vrienden!
Zo.. Had echt een leuke jongen ontmoet!
Ook nog mee gedanst!
Melanie_B schreef:Omdat jij nooit het hele verhaal 'erachter' weet.
Dus voor omstandigers is het altied maar makkelijk gezegt.
Ik voel me aangesproken omdat jij reageert op mijn stukje?
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Hoop dat het zoo blijft en net zo'n dunja knol word
Neee
Een beetje 'n beest met pit erin.