Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Befteling
yeey
op het gele blok stopte die 2x ofzo maar daarna ging ie er gewoon overheen!
v/d ent zei je moet er maar snel een x een oefenparcours mee gaan rijden! hij vond hem wel leuk
ze wisten er wel iemand voor haha
ik zo hijs niet te koop
. helaas gingen we vanochtend nog even snel naar de wc voordat we de bus naar vliegvled in moesten en heb ik een tree overgeslagen en heb ik mijn enkel dubbelgeklapt
ff ijs erop en daarna meteen de bus in... kon daar wel redelijk lopen, maar uiteindelijk na 3,5 uur vliegen alleen maar strompelen, en uiteindelijk in de bus naar eric niet eens meer lopen
..... toch maar naar t ziekenhuis... enkel is half gekneusd en enkelband opgerekt ofzoiets... iig ingezwaggeld en mag 2 dagen met mijn poot omhoog.... dus ik zit hier nu weer fijn thuis
.... naja kan iig achter de pc dus morgen fijn alles bijlezen en lekker aan school werken
weet niet of ik nog spannende dingen heb gemist? heo is het met tiff bijvoorbeeld....!!! naja de rest lees ik morgen wel.
ik ga zo iig naar bedje toe. ben kapot
.
!

ofja mijn voet dan
Maar het gaat al een stukje beter, gister was ook echt slecht ervoor, hele dag gesjouwd.. om 10 uur hadde we op chool afgesproken, dus ga via msn werken ofzo haha 

Even oefenen voor de wedstrijd en de les van morgen!